وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان خبرداد :الگوی جهادی موثرترین راه حل مشکلات جامعه ایثارگری

کدخبر:۵۹۱۹۷

البرز گلستان/

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: موثرترین راه حل مشکلات جامعه ایثارگری در این شرایط همراهی با برنامه های دولت و تلاش های شبانه روزی با الگوی جهادی است.
به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در جلسه شورای معاونان بنیاد استان گفت: خدمت گذاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را در قبال شهدا و خانواده ایشان انجام دهیم پس همه ما وظیفه‌داریم در مرتفع نمودن مشکلاتشان بکوشیم.
وی افزود: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نکنیم تا رضایت حداکثری جامعه ایثارگری را به دست آوریم.
وی تاکید کرد: شهدای گرانقدر با خلوص نیت و دعای خیر والدین خود در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور یافتند و با نثار خون خود توانستند عزت و امنیت را به مردم هدیه کنند.
مدیرکل بنیاد استان شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: موثرترین راه حل مشکلات جامعه ایثارگری در این شرایط همراهی با برنامه های دولت و تلاش های شبانه روزی با الگوی جهادی است.انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۵:۰۸ ب.ظ

دیدگاه