متن پیام مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران گلستان به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان به خانواده‌های شاهد و ایثارگر و مردم استان

البرز گلستان مدیرکل بنیاد استان گلستان در پیامی ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان را به خانواده‌های شاهد و ایثارگر و مردم ولایت مدار استان علی‌الخصوص جوانان تبریک گفت

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ متن پیام اسرافیل وزیری به شرح ذیل است.
باسمه‌تعالی
بی‌تردید پیشرفت هر جامعه درگرو وجود جوانانی است که برای اعتلا و پویایی آن گام برداشته و آینده‌ای بهتر برای هم‌وطنانشان رقم می‌زنند. جوانان ایران اسلامی نیز در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان دادند علی‌رغم همه کاستی‌ها با پیروی از الگوی حضرت علی‌اکبر (ع) به‌عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار همواره در عرصه‌های مختلف حضوری آگاهانه و هوشمندانه، پرشور و بانشاط دارند.
بر ماست که با حمایت همه‌جانبه، بیش از گذشته، بستر مناسبی را برای مشارکت جوانان و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا بتوانند با عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله‌های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کنند. از سوی دیگر باید توجه داشت که جوانان ما با چالش‌های فرهنگی و هویتی متفاوتی روبرو هستند که مدیران با باور و اعتقاد به توانمندی و استعداد، میدان و فرصت شکوفایی و به ثمر رسیدن پتانسیل‌ها و انرژی‌های نهفته جوانان را در عرصه‌های مختلف فراهم کنند و راه را بر هرگونه شبیه خون فرهنگی اجانب ببندند.
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید»، نام‌گذاری شده جوانان این کشور به‌ویژه در استان گلستان بتوانند با تأسی از جوان دشت کربلا حضرت علی‌اکبر (ع) با وفاداری، ایثار، عقلانیت و عشق و تعهد به دین مبین اسلام و ایران سرافراز زمینه‌های رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف را بیش از گذشته فراهم کنند.
اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی‌دریغ جوانان این مرزوبوم، میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان را به‌تمامی جوانان کشور عزیزمان، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.
امید است با استعانت از این جوان تاریخ‌ساز عاشورا و همچنین رعایت نکات بهداشتی خدای متعال هر چه زودتر شر بیماری کرونا را از سر ملّت ایران کوتاه نماید.

اسرافیل وزیری
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲ ق.ظ

دیدگاه