دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان: اصحاب رسانه و ورزشکاران و ادارات ورزش سه ضلع ورزش هستند

به گزارش گروه ورزش پایگاه خبری البرز گلستان دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه و ورزشی نویسان استان ومعاونین شرکت نموده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده اند.
در این نشست دکتر طیبی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و نبریک به همه فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی و بیان اینکه پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) خود یک خبرنگار واقعی بوده بیان نمود: که ما با دوستان عرصه رسانه تعاملاتی داریم و خوشحالیم که بصورت جمعی با دوستان عرصه رسانه دیدار داریم .
دکتر طیبی سپس ادامه داد: ورزش مخاطبان مختلفی دارد در حوزه رسالتی خودش و جامع رسانه مهمترین مخاطب جامعه ورزشی هستند. چرا که اعتقاد داریم رسانه ها صدای ورزش را به جامعه انتقال می دهند.
وی سپس افزود: رسانه دموکراسی را ساری وجاری می کند در فضای ورزش به درد کسانی می پردازند که فریادشان صدا ندارد و یا ضعیف هستند روشنگری را در دستور کار دارند. و امیدواریم در مسیر روشنگری اهداف مشترک ما در این فضا تامین شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در باره تعامل اصحاب رسانه با ورزش اظهار داشت : در فضای رسانه نیازمند گامهایی هستیم که ما بابد برداریم و گامهایی می باشد شما خبرنگاران بر میدارید که جدا از هم نیز نیستیم . و برآیند آن اعتلای ورزش جامعه و استان ما می باشد.. و رسانه ها در فضای رسالت اصلی خود درجستجوی واقعیت و انعکاس آن به جامعه می باشد. .
وی افزود : از رسانه ها ما انتظار داریم وامروز اعتقاد است که از رسانه جدا نیستیم رسانه ورزشکاران و اداره ورزش سه ضلع ورزش هستند که حتما یک مجموعه محکم را تشکیل می دهند.. ورسانه ها امروزتکلیف دارند حق ورزش را بگیرند نه فقط ورزشکار را وامروز ورزش حقوقی دارد که به آن نرسیده است.
دکتر طیبی از اصحاب رسانه درخواست در صورت دریافت هرگونه اطلاعاتی از ورزش صحت آنرا رصد کنند و اگر اتفاقی کوچک هست آنرا بزرگ نکنند. حتما اتفاقات را به اندازه قواره آن بپردازیم.
وی افزود : در فضای ورزشی اعضای رسانه با درایت و زیرکی که دارند کار می کنند در استان تنه توانمندی را اصحاب رسانه دارند .
وی درادامه گفت : یک سری در پی سوء استفاده از فضای رسانه هستند تا بر قدرت بنشیند وما سعی می کنیم کسانی که مستحق هستند دراین فضا فعالیت کنند.
وی سپس در جواب خبرنگاری در باره تحولات اداری بیان نمود : هیچ فشاری برای تغییر مدیران نیست ولی تغییر و تحولات لازم است تا فرسودگی شغلی بوجود نیاید و از توانمندی استفاده شود.
دکتر طیبی در باره واگذاری سالنها در جواب یکی از خبرنگاران اظهار نمود: در باره سالنها ورزشی قانونی داریم که باید واگذار کنیم به بخش خصوصی و تغییرات را در سالنها را نیز باید آنان انجام بدهند
وی همچنین در جواب یکی از خبرنگاران در باره انتخابات هئیت فوتبال استان اعلام نمود: در باره انتخاب هدئیت فوتبال به فدراسیون فوتبال اعلام شده تا تاریخی به ما اعلام کنندوما انتخابات را بر گذار کنیم و قرار شد تا این هفته جواب قطعی را به ما بدهند
دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان همچنین سه پروژه و طرح بزرگ در استان را هتل المپیک که کار مناقصه آن انجام شده است و دوپروژه در اولویت دارسالن سه طبقه ورزشی وهتل ورزشی و سالن صدرا بندرگز که ۱۸سال این طرح متوقف بوده است را نام برده است ..
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در خاتمه خطاب به اصحاب رسانه بیان داشت ا: امیدواریم سالیان سال در کنار ورزش باشید و خدمات ارزنده شما در کنار الطاف الهی ماندگار باشد.
در این نشست خبری کلیپ گوشه های از فعالیتهای اداره کل ورزش و چوانان استان گلستان به نمایش گذاشته شده است .

IMG_5064IMG_5022

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۴ ب.ظ

دیدگاه