جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مازندران در ارائه گزارش عملکرد ستاد ۲۵ذیحجه روزتکریم بازنشستگان: بازنشستگان میراث معنوی شهدا و ایثارگران دفاع مقدس می باشند

کد خبر : ۶۳۲۷۹

البرزگلستان/ رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مازندران در راستانی گرامیداشت ۲۵دیحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان  برنامه های ارائه شده در این ایام را در چند بخش اعلام کرد.

وی در این گفتگو ضمن بیان اهداف و برنامه های این ایام بازنشستگان را صاحبان تجاربی نامید که تمام نشدنی می باشد

وی افزور: بازنشستگان کسانی هستند در سخت ترین شرایط نطام هم در محل کار  و هم در جبهه های دفاع مقدس  حضور داشته اند که در این راستا شهدا، جانبازان و آزادگان زیادی را تقدیم نطام جمهوری اسلامی کردند. و اینان میراث معنوی شهدا و ایثارگران می باشند

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مازندران سپس افزود: پر کردن اوقات فراغت این عزیزان و تامین سلامتی آنان یکی از اهداف مهم صندوق بازنشستگی کشوری  است.

چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری

 

وی افزود: در راستایی دستورالعمل برگزاری چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در دهه ولایت و برگزاری همایش ۲۵ ذی الحجه “روز خانواده و تکریم بازنشستگان” اقدامات به عمل آمده به شرح ذیل جهت هرگونه بهره‌برداری و دستورات مقتضی به حضور اعلام می گردد:

چهارمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری راس ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیرماه۱۴۰۱ در سالن های از پیش هماهنگ شده از سوی اداره کل ورزش استان در ۶ رشته انفرادی و همگانی به صورت همزمان برگزار گردید.

اجرایی شدن این مهم در طی ماههای اخیر، برگزاری جلسات متعدد با روسای کانون های بازنشستگان دستگاههای اجرایی و کارشناسان مجرب، برنامه‌ریزی مقتضی برای هرچه باشکوه برگزار شدن این برنامه را می‌طلبید که خوشبختانه با هماهنگی و پیگیری مستمراین امر در حد توان در طی زمان و امکانات محدود فراهم آمد.

قابل ذکر است با استعانت از امکانات رسانه‌ای از جمله تماس تلفنی ، ارسال پیامک و ارسال پیام در شبکه های مجازی به جامعه هدف اطلاع رسانی گردید. به این‌ترتیب جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری با حضور ورزشکاران به شرح جدول پیوست برگزار و نفرات برتر مسابقات مشخص گردید.

در ادامه اختتامیه ورزشی این مراسم با حضور مدیریت استان، معاونت پشتیبانی سازمان آب منطقه ای آقای جلالیان و معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آقای مهدی زاده راس ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ روز۲۰تیرماه ۱۴۰۱ در سالن ورزشی سازمان آب منطقه ای استان برگزار و از نفرات برتر با اهداء لوح و مدال تقدیر به عمل آمد

دیدار ازآسایشگاه جانبازان ،مادران شهید ،ایثارکران و حضور در گلزارشهدا


 در ادامه برنامه‌های تعیین شده دستورالعمل هفدهمین دوره بزرگداشت همایش ۲۵ ذی الحجه” روز خانواده و تکریم بازنشستگان” با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولین آسایشگاه جانبازان امام علی علیه السلام ساری در ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ ،مدیریت و هیئت همراه از جانبازان آسایشگاه مذکور دیدار به عمل آورده و با اهداء گل از این رزمندگان سنگربانان دفاع مقدس تقدیر و تشکر نموده و گوش جان به خاطرات و صحبت و درد و دل های این عزیزان سپردن. در پایان مراسم از مسئولین این آسایشگاه نیز با تقدیم گل تقدیر به عمل آمد.

در روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱مدیریت استان و همراهان ابتدا در منزل جانباز معزز و سرافراز میهن آقای پریچی جانباز ۷۵ درصد حضور به هم رسانیدند و از ایشان و خانواده محترمشان دیدار داشتند و از خاطرات این جانباز گرانقدر فیض و بهره بردن و با اهداء گل و شیرینی و هدیه نقدی از مجاهدت و رشادت های ایام جنگ ایشان تقدیر به عمل آمد

قابل ذکر است هیئت همراه برای قدردانی از مادر شهیدان جنت مکان اسدی در روستای امره از توابع شهر ساری حاضر شده و از مقام والای این مادر فداکار و صبر زینب گونه شان با اهداء گل و شیرینی و هدیه نقدی تقدیر نمودند.

ظهر روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱همکاران استان با حضور در آرامستان ساری با تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر در گلزار شهدای ساری و با عطرافشانی و غبار روبی و شاخه گلی ادای احترام نمودند.

عصر روز پنجشنبه با حضور در منزل جانبازان و آزادگان سرافراز آقایان یعقوبی و شهریاری دیدار و از مجاهدت های این بزرگواران و تحمل رنج دوران اسارت با اهدا گل ،شیرینی و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

در روز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ با فراخوان و ارسال پیام در شبکه های مجازی و تماس تلفنی با بازنشستگان معزز و دعوت برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی دهه ولایت به مناسبت ۲۵ ذی الحجه در پارک جنگلی شهید زارع ساری اطلاع رسانی گردید و هماهنگی ها و اقدامات با مسئولین شهری منجمله شهرداری و مرکز اورژانس…. برای هرچه بهتر انجام شدن این مهم انجام پذیرفت .در صبح روز جمعه هشت و نیم صبح ۲۴ تیر۱۴۰۱ با حضور بازنشستگان، رابطین دستگاههای اجرایی ، بازنشستگان و ورزشکاران برتر استان از مقابل درب مرکز پزشکی شهید زارع ساری به سمت پارک جنگلی آغاز گردید و در پایان پیاده روی با اجرای برنامه شاد و موزیک توسط یکی از بازنشستگان برنامه های از قبیل : اجرای موزیک،طنز، مسابقه، اهدای جوایز مسابقه، و همچنین سخنرانی دکتر خامه ور در خصوص طب سالمندی و تندرستی و همچنین طب سنتی و اسلامی ادامه پیدا کرد. مدیر استان به مدعوین خیر مقدم گفته و با اهدای جوایز نقدی به ورزشکاران برتر استان از حضورشان تشکر نمودند.و در پایان مراسم از همه شرکت کنندگان به صرف صبحانه کاری پذیرایی به عمل آمد

تجلیل از بازنشستگان  نمونه دستگاه اجرایی

 

در ادامه با توجه به شروع مجدد کرونا و افزایش ابتلاء طی استعلام به عمل آمده ازستاد ملی کرونا استان جهت برگزاری مراسم همایش ۲۵ ذی الحجه کسب تکلیف گردید.که طی نامه ای مخالفت وصلاح دیده شد که این مراسم به وقت دیگری موکول گردد.

لذا با ارزیابی و بررسی مدارک ارسالی ثبت نام کنندگان بازنشستگان منتخب استان در ۶ محور مورد نظر،۶ بازنشسته استان و همچنین دو نفر از بازنشستگان منتخب دستگاهی( اداره کل آموزش و پرورش) ، از آنان با رعایت پروتکل بهداشتی در صبح دوشنبه ساعت ۹:۳۰ مورخ ۴مرداد ۱۴۰۱ در دفتر مدیریت استان دعوت به عمل آمد.

که با حضور این عزیزان در ساعت مقرر با قرائت آیت چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران مراسم آغاز گردید . سپس مدیریت استان ضمن خوش آمدگویی به تشریح روند انتخاب بازنشسته نمونه استانی و برنامه های پیرامونی آن پرداختند در پایان از بازنشستگان نمونه با اهداء گل،لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد در حین مراسم نیز از همه عزیزان با شیرینی و میوه پذیرایی گردید.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۵۷ ب.ظ

دیدگاه