بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

کدخبر:۵۸۸۲۹

البرز گلستان/

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

🔹شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از آحاد مردم ولایتمدار استان برای حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

🔸به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، این نهاد انقلابی در بیانیه‌ای از مردم استان گلستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود، دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ﴿۱۱۲﴾

« پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن؛ و همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده‌اند (باید استقامت کنند)! و طغیان نکنید، که خداوند آنچه را انجام می‌دهید می‌بیند»

ملت غیور و ولایتمدار ایران در طلیعه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی، استوارتر از همیشه در مسیری که بیش از ۴ دهه قبل، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به روی مردم این کشور گشوده، در حال پیشرفت و صعود است.

با وجود همه سختی ها، مشکلات، توطئه ها و فشارهایی که دشمنان این ملت و انقلاب اسلامی به کار بسته‌اند اما مردان و زنان غیور ایران اسلامی، همچنان پای کار این نظام و انقلاب ایستاده اند و تمام توطئه های دشمنان را با حضور بموقع و بابصیرت خود در صحنه های مختلف، خنثی و نقشه های مستکبران را نقش برآب کرده اند.

و اکنون در یوم الله بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به عنوان طلیعه پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و برافراشته شدن پرچم حاکمیت الهی، در گام دوم انقلاب اسلامی، حضور متمادی و نمادین مردم در بزرگداشت این روز تاریخی؛ نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام و پاسداری آنها از ارزش ها و آرمانهای والای انقلاب اسلامی بوده و در حقیقت صحنه ای سترگ برای نمایش بصیرت و هوشیاری ملت اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با قدردانی از اجرای صدها برنامه مردمی در جشن ملی ۱۴۰۰ ، برای تجدید میثاق با آرمانهای والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان گلگون کفن انقلاب ، دفاع مقدس ، مدافعین حرم و امنیت و سلامت کشور، از همه دلسوزان و علاقمندان به میهن و کشور اسلامی دعوت مینماید با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، در کنار هم با وحدت و یکپارچگی در راهپیمائی خودروئی خانوادگی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند و عزم راسخ خود را برای پیروزی نهائی جبهه ایمان بر کفر و نفاق اعلام دارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۴:۲۱ ب.ظ

دیدگاه