حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان :در ۲۲ بهمن باید مردمی ترین وخیره ترین اتفاقات تاریخ را در جامعه اسلامی مشاهده کنیم.

‌کدخبر:۵۸۰۷۲

البرز گلستان/ حجت الاسلام احمدرضا احمدی در ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان  به فضاسازی دهه فجر  تاکید کرد و گفت: ۲۴ کمیته تخصصی در استان گلستان برنامه های دهه فجر را برنامه ریزی می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به برنامه محوری برنامه های دهه فجر تاکید کرد و  ادامه داد: مردم انتظار دارند که مسئولان خود را در برنامه های مساجد ببینند و این مسئله باعث دلگرمی آنها می شود.

حجت الاسلام احمدی متذکر شد: استقبال نمادین امام  در ۱۲ بهمن اشاره کرد و گفت:  یکی از برنامه های مورد تاکید نهضت و جهاد تبیین است، نسل امروز باید به یک نقطه کانونی دست پیدا کند.

وی افزود: نسلی که انقلاب اسلامی را ندیده و فاصله زمانی آن با انقلاب ۵۷کم نیست باید در این ۱چ رو زده صورت تکرار موردی تبین روایت گری اتفاق بیفتد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رسانه های معاند بمباران تبلیغاتی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، گفت: می طلبد براساس غیرت دینی که انقلاب اسامی را حفظ کردیم و امروز شرایط متفاوت شده در جای جای استان نهضت روایتگری را راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام احمدی به بهره گیری از ظرفیت بانوان در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: بانوان نقش به سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و نباید در برنامه ها نقش بانوان مغفول قرار گیرد.

وی افزود:  در ۲۲ بهمن باید مردمی ترین اتفاق در جامعه اسلامی بیفتد و باید خیره ترین اتفاقات تاریخ را در جامعه اسلامی مشاهده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد:  دشمن ناامیدی را در جامعه اسلامی ترویج می کند و باید تلاش کنیم که در ۲۲ بهمن حضور پرشوری را در جامعه داشته باشیم.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد:  با نزدیک شدن ایام تکلیف برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن مشخص می شود و اگر اجازه دهند با توجه به رنگ بندی کرونا راهپیمایی سلامت محور را در ۲۲ بهمن داشته باشیم در غیر این صورت راهبرد دیگری را در نظر  داریم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۱ ب.ظ

دیدگاه