بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از اهدای ۶۹۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد به مددجویان آسیب دیده از زلزله رامیان خبر داد

کدخبر:۵۸۰۵۲

البرز گلستان/خدمات کمیته امداد استان گلستان به مردم آسیب دیده از زلزله شهرستان رامیان*

۶۹۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد به مددجویان آسیب دیده از زلزله رامیان اهداء شد.

عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت : در جریان زلزله سال گذشته شهرستان رامیان ۳۶ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش این نهاد دچار آسیب شد که بلافاصله نسبت به ساخت واحدهای مسکونی اقدام و علاوه بر تسهیلات سایر دستگاهها، مبلغ ۶۹۰ میلیون تومان نیز از سوی این نهاد حمایتی به ‌صورت بلاعوض در سال ۹۹ به خانواده‌های آسیب‌دیده کمک شد.
وی ادامه داد : همچنین برای تکمیل این واحدها مبلغ ۱میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان توسط بنیاد کرامت رضوی در سالجاری مساعدت گردید ودر آذرماه ، طی مراسمی واحدهای آسیب دیده به بهره برداری رسید.
بابایی با اشاره به اینکه تمامی منازل آسیب دیده مددجویی تکمیل شده ، افزود : برای احداث هرواحد مبلغ ۵۰ میلیون تومان درقالب تسهیلات وام مسکن و مبلغ ۲۵ میلیون تومان بلاعوض و همچنین ۸ تن سیمان نیز ازسوی بنیاد مستضعفان مساعدت شده است .
بابایی تصریح کرد: به حول و قوه الهی ، مددجویان آسیب دیده از زلزله رامیان در حال حاضر درمنازل جدید خود سکونت دارند که در قالب تامین لوازم ضروری زندگی با همت بنیاد کرامت رضوی ۱۸ دستگاه آبگرمکن، ۱۵ دستگاه بخاری و ۲۰ مورد کابینت جمعاً به ارزش ۲۲۸ میلیون تومان به این خانواده ها اهداء شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۵ ق.ظ

دیدگاه