سردار دادگر فرمانده انتظامی گلستان در دیدار با امام جمعه گنبد:امنیت یک نیاز همگانی وتامین آن نیز نیازمند مشارکت همگانی است

کدخبر:۵۴۸۰۷
حضور مقتدرانه پلیس در جامعه امنیت آفرین است

به گزارش البرز گلستان/ خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، حجت الاسلام ” محمود ترابی ” در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی استان و مسئولان انتظامی با قدردانی از تلاش ها و اقدامات انتظامی در راستای تامین امنیت اظهار داشت : توسعه و پیشرفت امروز جامعه مرهون تلاش زحمتکشان عرصه نظم و امنیت است .
وی افزود: پلیس ، امروز با روزآمدی ، کارآمدی همراه با عزت و اقتدار به عنوان پلیسی ولایی،صادقانه در خدمت امنیت شهروندان است و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه گنبد کاووس در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان نماد اقتدار و امنیت و مظهر قدرت نظام و برقرار کننده امنیت پایدار در جامعه مطرح است ، افزود: حضور مقتدرانه پلیس در جامعه مایه آرامش و امنیت مردم است .
وی با اشاره به این که هر روز بر ماموریت های پلیس افزوده می شود یادآور شد: این موضوع به دلیل عملکرد مثبت نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی یکی از سازمان هایی است که به صورت شبانه روز پاسخگوی مشکلات انتظامی مردم است.
حجت الاسلام ترابی اعتماد مردمی را بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس دانست و یادآور شد: سرمایه اجتماعی فراهم آمده برای پلیس، پشتوانه ارتقای منزلت و مرجعیت آن در جامعه است.
ملاک عملکرد نیروی انتظامی در رضایتمندی مردم است
فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در این دیدار با بیان اینکه اولویت ما در راستای برقراری نظم وامنیت در جامعه توسعه امنیت مشارکتی است اظهار داشت : امنیت مشارکتی با مشارکت مردم وهمه سازمان ها ونهادها امکانپذیر است .
وی با تاکید بر اینکه بهترین نوع امنیت، امنیت مشارکتی است افزود: امنیت یک نیاز همگانی وتامین آن نیز نیازمند مشارکت همگانی است .
فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: بخش مهمی از موفقیت های خود در تامین امنیت جامعه را مرهون همکاری وتعاملات خود با مردم می دانیم واین رمز موفقیت پلیس خدمتگزار است .
سردار دادگر با بیان اینکه همه فرماندهان ومسئولان انتظامی بایستی رضایتمندی مردم را سرلوحه ماموریت های خود قرار دهند تصریح کرد: ملاک عملکرد ما رضایت مردم است وبایستی با ارائه خدمات متنوع پلیسی ، رضایتمندی مردم را جلب می کنیم

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۸ ب.ظ

دیدگاه