دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:استقبال از نوبت سوم واکسن کرونا در استان مطلوب نیست

کدخبر:۵۸۰۴۴

البرز گلستان/دکترعبدالرضا فاضل در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ۱۹۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند.

دکتر فاضل ادامه داد: طی هفته گذشته متاسفانه ۲نفر در استان بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه همچنان استقبال از نوبت سوم واکسن در استان مطلوب نیست، افزود: در حال حاضر ۹۳درصد از جمعیت بالای ۱۲سال در استان نوبت اول ، ۷۹درصد نوبت دوم و ۱۴درصد نیز نوبت سوم را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از گسترش سویه‌های مختلف کرونا و حفظ سلامتی و جان خود و عزیزانمان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون، ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از والدین و کادر مراکز آموزشی خواست از حضور دانش آموزی که علائم سرماخوردگی دارد در مدرسه جلوگیری شود.

دکتر فاضل با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری کشتی به میزبانی گرگان اشاره کرد و گفت: در این رویداد ورزشی متاسفانه شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشد و بر اساس مصوبه ستاد ملی، باید با مسئولان برگزاری آن برخورد قانونی شود.

وی افزود: در جلسه امروز ، مصوب شد که جشنواره اقوام ، امسال نیز مجازی برگزار شود و همچنین با برگزاری اختتامیه کنگره یحیی بن زید با یک سوم ظرفیت و به شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی موافقت شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۴ ق.ظ

دیدگاه