حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در بندرگز: شهید سلیمانی در مسیر تکلیف و جهاد برای خدا کار می کرد

کدخبر:۵۷۷۴۳

البرز گلستان حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» در مراسم در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در شهرستان بندرگز گفت: حاج قاسم انسان کامل بود و در برابر پروردگار عالم و در نهایت قدرت متواضع ترین شخصیت بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در تعریف یک انسان متواضع و فروتن نمی توان کسی جز حاج قاسم را معرفی کرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در مسیر پروردگار بود و هیچ وقت تکبر نداشت، گفت: تکبر یعنی اینکه ما خدا را نشناسیم.

حجت الاسلام احمدی خطاب به نسل جوان، خاطرنشان کرد: امام (ره)در مرتبه ای از شهود رسیده بود، که اگر از او تعریفی می شد می شکست، اگر انسان الهی شد و به مقام قرب رسید، انسان کامل الهی است.

وی ادامه داد: دلی که خدا بر او حاکم شد خدا قلوب دیگران را متوجه او خواهد کرد و وقتی انسان قلبش را به خدا داد و اعتقاد قوی پیدا کرد قلوب را تصرف می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه حاج قاسم انسان بسیار رئوفی بود و شکنندگی بسیار بالایی داشت، گفت: ایشان را باید الگوی خودمان قرار دهیم.

وی، دومین مولفه در مکتب شهید سلیمانی را اخلاق بیان کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی خوش اخلاق و گشاده رو بود و در اوج جنگ و گرفتاری و فشار با همه خوش اخلاق بود و پدرانه برخورد می کرد.

حجت الاسلام احمدی گفت: توجه به شریعت دیگر مولفه مکتب حاج قاسم بود، ایشان در مسیر تکلیف و جهاد برای خدا کار می کرد و  از چارچوب و حدود خدا و مسیر الهی خارج نشد و مرد الهی بود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

دیدگاه