جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان و منطقه شمال کشور در همایش شمال کشور:در راستای سفرهای ارزان قیمت برای بازنشستگان بزودی در تمامی استانهای شمالی کشور کمیته سفر تشکیل می شود.

البرز گلستان/همایش کانون‌های بازنشستگی استان‌های منطقه شمال کشور ( شامل استانهای اردبیل، قزوین، گیلان، سمنان مازندران و گلستان )در مجتمع جهانگردی ایرانگردی چلندر نوشهر با حضور حاج قربان مدیر کل امور استانها رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان و مدیر هماهنگی شمال کشور و قهرمانی مدیر سفر کارت ملی و تقوی مدیر سفر کارت ملی شمال کشور برگزار شد.

در این همایش جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان و مدیر منطقه استانهای شمالی ضمن خیر مقدم به مدیران ارشد سازمان بازنشستگی کشور و کانونهای بازنشستگی استانهای شمالی کشور از بازنشستگان به عنوان پیشکسوتان و صاحبان اندیشه و خرد نام برد.

جعفری ضمن بیان اینکه این دومین جلسه بعد از جلسه استان گلستان می باشد  محور جلسه را در راستای ایجاد کمیته سفر در استانهای شمالی کشور نام برد.

وی سپس افزود: ماموریت کمیته سفر ارتباط بین دستگاههای اجرائی و شرکت ایرانگردی و جهانگردی می باشد.

جعفری ضمن بیان اینکه ۵۰درصد از شرکت ایرانگردی و جهانگردی متعلق به صندوق بازنشستگی کشور می باشد اعلام کرد: هدف استفاده از پتانسیل این شرکت جهت سفر گردی و ایرانگردی بازنشستگان عزیز می باشد.

مدیر منطقه شمال صندوق بازنشستگی کشور ضمن در خواست از مدیران کانونهای بازنشستگی جهت استفاده بازنشستگان از این فرصت اظهار داشت : بازنشستگان با استفاده از امکانات ایرانگردی و جهانگردی با توجه به تخفیفات ویژه آن باعث ظرفیت اشغال تخت هتل ها توسط بازنشستگان می شود.

وی در ادامه افزود: در سفرهای اقساطی سهم صندوق بازنشستگی ۲۵۰هزار تومان می باشد که پرداخت می شود و مابقی هزینه سفر از بازنشستگان عزیز بصورت  اقساطی دریافت می شود  .

جعفری مدیر منطقه شمال صندوق بازنشستگی کشور ومدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان در خاتمه ابراز امیدواری کرد که برای کسانی که سهمیه سفر بازنشستگی آنان تمام شده است سهمیه سوم نیز تعلق بگیرد.

IMG_7367

IMG_7355

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۵ ب.ظ

دیدگاه