مهندس برزمینی مدیرکل ورزش وجوانان گلستان در دومین سالگردشهادت سردار سلیمانی وچهارمین یادواره شهدای ورزشکار استان:درخت تنومند انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدایی همانند سردار سلیمانی آبیاری شده و به بار نشسته است

کدخبر:۵۷۵۵۷

البرز گلستان/

دومین سالگردشهادت سردار حاج قاسم سلیمانی وچهارمین یادواره شهدای ورزشکار استان گلستان در گنبد برگزار گردید .

 در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دلها و چهارمین یادواره شهدای ورزشکار استان گلستان ، در عصر روز چهارشنبه ۸ دی ماه مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس میعادگاه عاشقان ولایت و حاج قاسم بود .
در ابتدای مراسم مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین از مقام شامخ و والای سردار سلیمانی و سایر شهدای ایران عزیز تجلیل کرد و با اشاره به اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا همچون سردار سلیمانی آبیاری شده و به بار نشسته افزود: حاصل این همه رشادتها و از جان گذشتگی ها امنیت و آرامش کشورعزیزمان در منطقه می باشد.
در ادامه حاج آقا آلی در سخنرانی خود سردار سلیمانی را شهید زنده و مالک اشتر زمان خواند و گفت : سردار سلیمانی راز حاج قاسم شدنش در تسلیم ، تصدیق و وفای به ولی فقیه است و مأموریت ایشان در کسوت فرماندهی سپاه قدس مأموریت آخرالزمانی بود.
وی گفت : حاج قاسم جبهه مقاومت را با محوریت امام خمینی (ره) ، امام خامنه ای و ایران ، در منطقه ایجاد کرد تا محور ناامنی های منطقه که عبارتند از آمریکا ، اسرائیل و عربستان را از بین برده و زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) مهیا کند.
در پایان حاج آقا شالبافان مداح اهل بیت عصمت و طهارت در وصف حاج قاسم و شهدا مدیحه سرایی کردند و حضار با سردادن بانگ الله اکبر ، مرگ بر آمریکا و اسرائیل بیزاری خود را نسبت به اشرار ابراز کردند و یکصدا شعار روز اول یا علی گفتیم تا به آخر با علی هستیم را سردادند .
گفتنی است در این مراسم گروه سرود راهیان کوثر و همچنین گروه تواشیح مکتب المهدی به صورت منظم و هماهنگ برنامه های فرهنگی اجرا نمودند.
/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۵ ب.ظ

دیدگاه