مهاجرمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:مسوولان باید رویکردی جهاد گونه برای کمک به حل مشکلات جامعه داشته و باعث افزایش امید آفرینی در کشور شوند

کدخبر:۵۸۹۳۴

البرز گلستان/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به اهمیت عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، گفت: همگان در هر مسوولیت و جایگاه اجتماعی وظیفه دارند عمل به این فریضه به ویژه در دهه مبارک فجر را در اولویت خود قرار دهند.
سیدعلی مهاجر پنجشنبه شب در یادواره شهدای فجر آفرین گنبد در مسجد قائمیه این شهر با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: ماموریت اصلی امام راحل برای شکل گیری انقلاب اسلامی نجات ملت ایران از حاکمیت استکبار جهانی بود.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی عصر جدیدی را در دنیای تک بعدی مادی چهار دهه قبل به وجود آورد و باعث عوض شدن مفهوم قدرت و پیاده کردن حاکمیت توحید در جامعه شد.
معاون استاندار گلستان ادامه داد: ملت ایران در ۴۳ سال گذشته با تکیه بر اعتقاد به خداوند و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب توانستند در مقابل دسیسه‌های دشمنان از جمله تحریم‌های ظالمانه پیروز شوند.
مهاجر ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز هزار و ۵۸۱ مورد تحریم بر کشور تحمیل شد اما ملت ایران با داشتن توکل به خداوند و روحیه خداباوری توانستند این تحریم‌ها را پشت سربگذارند در صورتی که تحمل مشابه این تحریم‌ها برای خیلی از کشورهای دنیا غیرممکن است.
وی گفت: انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه گذشته دستاوردهای زیادی در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، نظامی و تسهیلاتی داشته که لازم است مسوولان، نخبگان و علما برای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، از فرصت دهه فجر برای بازگو کردن این دستاوردها استفاده کنند.
معاون استاندار گلستان افزود: خود و سایر مسوولان باید رویکردی جهاد گونه برای کمک به حل مشکلات جامعه داشته باشیم و باعث افزایش امید آفرینی در کشور شویم.
مهاجر اظهارداشت: مدیران و مسوولان باید در مسیر عمل به مکتب شهدا از جمله سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی که کلید واژه‌اش دانایی و مهرورزی بود برای خدمت رسانی به مردم با روحیه انقلابی رفتار کنند.
وی افزود: افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه فجر در استان بخشی از اقدامات قابل توجه دولتمردان در عمران و آبادانی و خدمت به مردم است که اطلاع رسانی آنها باید افزایش امید آفرینی در جامعه می‌شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۶:۵۶ ب.ظ

دیدگاه