چهارمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا استان گلستان با محوریت ضرورت تداوم اطلاع رسانی و توجه به سویه جدید کرونا تشکیل شد

کدخبر:۵۷۳۴۲

البرز گلستان جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد کرونا استان گلستان با حضور اعضای ستاد و مدیر کل ارشاد استان و معاون ارشاد  و مدیر رسانه در سالن اجتماعات برگزار شد.

حسن دیلم ضمن قدردانی از همت جامعه از اعضا کمیته، گفت: چهارمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی پیشگیری از کرونا استان گلستان با سه دستور آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، سیاست های رسانه ای و تبلیغی بابت اطلاع رسانی و پیشگیری و انتشار محتوا در فضای مجازی در صبح امروز چهارشنبه اول دی ماه تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه نظارت موثر بر چگونگی رعایت الزامات و دستورالعمل های بهداشتی مربوط به واحد و اماکن فرهنگی و هنری و سایر محیط ها و فضاهای زیر مجموعه با توجه به تداوم کرونا همچنان ضروری است، گفت: تبیین و تاکید بر مسئولیت اجتماعی شهروندان در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی، دریافت واکسن و همگام سازی مردم از جلمه وظایف مهم این کمیته است و باید با توجه به سویه ی جدید این ویروس بدان توجه ی ویژه ای نشان دهیم.

دیلم همچنین ضرورت توجه مردم و هم زیستی با شرایط کرونایی تا زمان ریشه کن شدنش را مهم برشمرد و گفت: سویه ی جدیدی از ویروس را در کشور شاهدیم و ما موظف هستیم ضمن آگاهی بخشی و معرفی این سویه، با تاکید بیشتری مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه به دستورالعمل ها تشویق و ترغیب کنند.

در این جلسه همچنین “اکبرمهدوی نیا” سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز از فعالیت های رسانه ای صورت گرفته به طور ویژه تقدیر کرد و به پرهیز از عادی انگاری و تداوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و آموزش همگانی با رویکردهای نوین و خلاقانه تاکید کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۸ ب.ظ

دیدگاه