دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران:همه اهداف سازمان بهزیستی ، گروه هدف آن می باشد که ما در مقابل آنها مسئول هستیم

مدیر کل بهزیستی مازندران در همایش هم اندیشی کارشناسان مسئول دفتر توانمند سازی خانواده و زنان بهزیستی کشور که با حضور دکتر نفریه معاون اجتماعی و مدیران کل حوزه امور اجتماعی بهزیستی کشور در شهرستان بابلسر برگزار گردید ، افزود: باید از پتانسیل و امکانات امور اجتماعی بهره زیادی ببریم. ما اگر بتوانیم آموزشهای لازم را به کارشناسان خود بدهیم و این امر استمرار داشته باشد ، می تواند در پیشبرد اهداف سازمان کمک زیادی به ما کند.

دکتر سید سعید آرام ادامه داد: کارشناس باید تصمیم ساز باشد و اگر در تصمیم گیریها حضور فعال داشته باشد قطعا در اجرا برنامه ها موفق خواهد شد.همه اهداف سازمان بهزیستی ، گروه هدف آن می باشد که ما در مقابل آنها مسئول هستیم و تمام فعالیت های که انجام می دهیم باید مسئولانه باشد.

مدیر کل بهزیستی مازندران در پایان بیان نمود : کارشناسان در این همایش تجربیات گرانبهاء خود را در اختیار دیگران قرار دهند چرا که خرد جمعی خیلی خوب می تواند به ما در ایجاد راهکارهای و برنامه های جدید کمک کند و امیدوارم این کاروان که برای حل مشکل اجتماعی در حرکت می باشد ، به نحو مطلوب به سرانجام مقصود برسانیم.

در ادامه دکتر نفریه معاون اجتماعی بهزیستی کشور بیان داشت : دفتر زنان در این سالها از نظر طرح و برنامه ها فعالیتهای گسترده ای داشته است و ادامه داد عقل جمعی باعث پیشرفت کار می شود و برنامه ای تدوین کنید که در کل کشور دارای کلیات یکسان باشد ولی متناسب با شرایط هر استان برنامه ریزی شود.

دکتر نفریه کلینیکهای مددکاری بازوان ما دانست و بر گسترش مراکز غیر دولتی تاکید نمود.

لازم بذکر است همایش هم اندیشی کارشناسان مسئول دفتر توانمند سازی خانواده و زنان بهزیستی کشور با حضور کارشناسان ستادی و کارشناسان سازمان بهزیستی سراسر کشور به مدت دو روز در اردوگاه شهید عظیمی شهرستان بابلسر در جریان است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۶:۳۷ ق.ظ

دیدگاه