سرداردادگرفرمانده نیروی انتظامی گلستان خطبه های نماز جمعه گرگان: نیروی انتظامی برای مرم، بامردم وهمراه مردم است

کدخبر:۵۵۸۷۰

برای تولید امنیت همه دستگاه ها باید پای کار باشند/ تا پای جان از امنیت و آرامش مردم دفاع خواهیم کرد

به گزارش البرز گلسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “سعید دادگر” در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گرگان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت و آرزوی سلامتی برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن مقام معظم رهبری “مدظله العالی”، اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکریم که برای دفاع از نظم و امنیت و خدمت به مردم شریف استان تلاش می کنیم.
وی افزود: امنیت برای همه است و بدون آن هیچ فعالیتی امکان پذیر نخواهد بود. لذا آحاد جامعه برای تولید و تامین آن باید پای کار بوده و یاریگر نیروی انتظامی باشند.
فرمانده انتظامی استان گلستان در ادامه با اشاره به شعار هفته ناجا”پلیس هوشمند، امنیت پایدار” و تبریک این هفته به همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: در این هفته تلاش کردیم تا بخشی از توانمندی های نیروی انتظامی به نمایش گذاشته شود.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر این که نیروی انتظامی برای مرم، با مردم و همراه مردم است، تصریح کرد: منویات رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده معزز کل قوا همواره در دستور کار ناجا قرار دارد و بر همین اساس در سال های اخیر تلاش کردیم تا هوشمندی، اقتدار و مهربانی پلیس در جامعه نمایان باشد.
سردار دادگر تاکید کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از تکنولوژی روز و کار علمی دقیق اقدامات هدفمندی در راستای هوشمند سازی و اصلاح فرآیند خدمات انجام داده که نقش بسزایی در تسهیل خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی مردم داشته است.
وی با اشاره به اهمیت امنیت پایدار افزود: امنیت یک محصول جمعی است و برای تولید آن دستگاه های متولی باید با تمام وجود پای کار باشند و نیروی انتظامی نیز از این محصول جمعی مراقبت می کند.

سردار دادگر با تاکید بر رویکرد مطالبه گری پلیس از سازمان های مسوول در راستای تامین نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: نهادهای مختلف باید نقش و سهم خود قانونی خود را در این حوزه بخوبی انجام دهند چرا که کم کاری هر یک می تواند منجر به بروز آسیب هایی جبران ناپذیر شود.
فرمانده انتظامی استان گلستان در ادامه با اشاره به پیام دلگرم کننده مقام معظم رهبری در هفته ناجا، گفت: این پیام سند افتخاری برای همه جان بر کفان ولایت در ناجا بوده و از آن بعنوان نقشه راهی مطمئن در ادامه مسیر بهره خواهیم گرفت.

سردار دادگر به دستاوردهای بزرگ پلیس گلستان در بخش های مختلف طی یک سال اخیر اشاره کرد و افزود: پلیس علاوه بر ماموریت های ذاتی در موارد دیگری نظیر طرح های کرونا، واکسیناسیون، مقابله با بلایای طبیعی و آتش سوزی نیز با تمام وجود در میدان حضور فعال داشته است.

وی گفت: مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت نیز بعنوان مطالبه ای عمومی در دستور کار پلیس قرار دارد که در یک سال گذشته در این حوزه نیز موفقیت های خوبی بدست آمده است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری همه جانبه آحاد مردم و مسئولان با پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش جامعه، تصریح کرد: نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت تا پای جان ایستاده و گواه این این مطلب شهدای گرانقدری است که در طول سال تقدیم انقلاب می کند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۱ ب.ظ

دیدگاه