سردار دادگرفرمانده انتظامی استان گلستان ازبرگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته ناجا باشعار”پلیس هوشمند- امنیت پایدار” خبرداد

کدخبر:۵۵۶۱۴
فرمانده انتظامی استان با اشاره به پیش بینی برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته ناجا گفت : اقتدار ، توانمندی ، روز آمدی و هوشمندی پلیس در هفته ناجا به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش  البرز گلسان به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس سردار “سعید دادگر” اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند ، امنیت پایدار از ۱۷ تا ۲۴ مهر ماه برگزار خواهد شد.
وی افزود : یکی از اقداماتی که در جلب مشارکت های عمومی، موثر واقع شده و اقبال عمومی را بر می انگیزد، ارائه کارنامه روشن و دقیق از عملکرد ناجا می باشد. لذا هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است که با بیان عملکرد ناجا نسبت به جلب اعتماد عمومی، افزایش احساس امنیت و در نتیجه افزایش سرمایه اجتماعی اقدام گردد.

سردار دادگر ادامه داد: در این راستا نیروی انتظامی با نصب العین قراردادن فرامین مقام معظم رهبری فرمانده معزز کل قوا به منظور تصویر کشیدن رشادت ها، تلاش ها و مجاهدت های سبز پوشان راست قامت ناجا و با هدف تحقق شعار”پلیس هوشمند- امنیت پایدار”در سال “تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها” هفته ناجا را با بیش از ۱۰۰ برنامه اجتماعی، فرهنگی و انتظامی از روز شنبه ۱۷ مهرماه با اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آغاز و تا ۲۳ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری برنامه های عفته ناجا را ارتقاء سرمایه اجتماعی ناجا ، تبیین و تشریح رویکرد جامعه محوری پلیس برای مردم و نمایش اقتدار ، توانمندی ، روز آمدی و هوشمندی پلیس عنوان کرد و گفت : ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت با ارج نهادن به خانواده معظم شهدا و مقام شامخ ایثارگران ناجا در دفاع از حریم نظم و امنیت و امید آفرینی در جامعه ، اقناع افکار عمومی ، ترویج ارزشهای اسلامی عنوان کرد و گفت : جلب مشارکت مردم در تولید امنیت و آرامش ،تبیین و تشریح نقش و سهم مردم در تولید ، حفظ و ارتقاء امنیت ، تقویت روحیه و التزام عملی به قانون ، قانونمندی و فرهنگ خود کنترلی و افزایش منزلت و مقبولیت اجتماعی پلیس از دیگر اهداف برنامه های هفته ناجا است .

وی تاکید کرد : غبار روبی و عطر افشانی از مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با علما، حضور در نماز جمعه، اجرای برنامه‌های اقتدار پلیس، قدردانی از خانواده پرسنل و مروجان آموزش همگانی از جمله برنامه‌هایی هستند که طی این هفته در استان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: تجلیل از حافظان امنیت، نشیت علمی و تخصصی با اساتید، تجلیل از افراد نمونه در رعایت نکات، همایش موتورسواران قانونمند، دوچرخه سواری همیاران پلیس، اجرای نمایشی عملیات در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر و نمایشگاه توانمندی‌های پلیس از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان است.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۰ ب.ظ

دیدگاه