وزیری مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان گلستان:عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای گران‌قدر است

کدخبر:۵۵۲۲۸

به گزارش البرز گلستان/«ایثار واحد گلستان»، اسرافیل وزیری به همراه دکتر امان قلیچ شادمهر نماینده مردم شریف گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده معظم شهیدان « قربان محمد روشنی » و « شیرعلی میرویسی» گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.
وی با بیان این‌که عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای گران‌قدر است، تصریح کرد: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم.
مدیرکل بنیاد گلستان با تأکید بر ارائه خدمت مطلوب و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران بیان کرد: مسئولان باید پاسخگوی مطالبات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بوده و تکریم و احترام به جامعه ایثارگری باید در اولویت کار قرار گیرد.
این مقام مسئول با تأکید بر این که خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مایه امیدواری مسئولان و پایداری آنان در خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند، گفت: کسانی که دلداده نظام جمهوری اسلامی و این کشور هستند امروز هم بی‌تکلف و بی‌توقع مطالب خود را مطرح می‌کنند.
شهید قربان محمد روشنی  در تاریخ ۱ تیرماه ۱۳۳۴ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۶ دی ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید شیرعلی میرویسی در تاریخ ۲آبان ماه ۱۳۳۴ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۸ شهریور ماه ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی کرخه نور به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۱ ب.ظ

دیدگاه