سرهنگ مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان: موفقیت پلیس آگاهی استان در یک هزار و ۹۱۳ فقره پرونده سرقت ,بااسترداد بیش از ۲۶ میلیارد اموال مسروقه به مالباختگان

استرداد بیش از ۲۶ میلیارد اموال مسروقه به مالباختگان

البرز گلستان سرهنگ مجتبی مروتی” رئیس پلیس آگاهی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این مطلب گفت: مبارزه با سرقت به خصوص سرقت‌های خشن از اولویت ماموریت های پلیس آگاهی در سال جاری است.
وی خاطرنشان کرد: کشف اموال مسروقه و استرداد آن به مال باختگان علاوه بر ارتقاء احساس امنیت، موجب افزایش اعتماد عمومی به پلیس خواهد شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه توفـیقات بسیار خوبی با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت حاصل شده است، افزود: در همین راستا در شش ماهه نخست سال جاری کشف انواع سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد رشد داشته است.

وی گفت: طی این مدت، با اقدامات کارآگاهان این پلیس در یک هزار و ۹۱۳ فقره پرونده سرقت ,اموال مسروقه با ارزش ریالی ۲۶ میلیارد و ۹۵۷ میلیون تومان کشف و به مالباختگان استرداد شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگیری سارقان نقش بسزایی در ارتقاء امنیت اجتماعی دارد، افزود: با اقدامات تخصصی و شبانه روزی ماموران، طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۸۴ سارق حرفه ای دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با توجه به راه اندازی سامانه نما در بستر اینترنت و بارگذاری اموال مکشوفه در این سامانه از شهروندان خواست، با مراجعه به این سامانه نسبت به مشاهده اموال مکشوفه و شناسائی اموال خود اقدام و در صورت شناسائی با مراجعه به پلیس آگاهی اقدام لازم صورت پذیرد.

سرهنگ مروتی در پایان از راه اندازی کارگروه استرداد اموال مسروقه به مال باختگان خبر داد و گفت: انشاالله با راه اندازی این کارگروه در جهت رضایت مردم، اموال شهروندان به آنها بازگردانده خواهد شد.

@policegolestan

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۸ ب.ظ

دیدگاه