مهندس برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ازکسب رتبه دوم کشوری درارزشیابی عملکردبخش فعالیت‌های فرهنگی گلستان خبرداد

کدخبر:۵۴۰۰۶

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان گلستان در ارزشیابی عملکرد بخش فعالیت‌های فرهنگی که توسط وزارت متبوع صورت گرفت، رتبه دوم را در کشور کسب کرد که تحقق این امر مرهون تلاش همه همکاران، دست‌اندرکاران و جوانان می باشد.

به گزارش البرز گلستان/قاسمعلی برزمینی امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان گلستان براساس اعلام وزارت ورزش و جوانان در بخش فعالیت‌های فرهنگی در کشور رتبه دوم را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: براساس نامه‌ای که از طرف جعفر سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی صادر شده و براساس ارزشیابی و سنجش عملکرد واحدهای استانی ادارات کل ورزش و جوانان در بخش فعالیت‌های فرهنگی سال ۹۹، اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در جایگاه دوم این بخش قرار گرفته است.

برزمینی با بیان اینکه عملکرد فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان ها بر اساس شاخص های ابلاغی جمع‌بندی و در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت، ادامه داد: براساس معیارهای مورد نظر وزارت، این عملکرد بررسی شده و اداره کل ورزش و جوانان گلستان به عنوان رتبه دوم ( کسب نمره ۹۳ از ۱۰۰) در میان ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: این عملکرد براساس تلاش های همکاران فعال و اثر گذارم در بخش‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان گلستان صورت گرفته است که جای تقدیر و تجلیل دارد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۱ ق.ظ

دیدگاه