راه اندازی و نصب تکنولوژی ۴G و اینترنت پرسرعت در مناطق محروم و کوهستانی شهرستان کردکوی توسط همراه اول شرکت مخابرات منطقه گلستان

کدخبر:۵۳۹۶۰

ضمن عرض سلام و تبریک عید سعید غدیر به مردم شریف شهرستان کردکوی
به گزارش البرز گلستان /با توجه به خدمات ارتباطی به مشترکین و متقاضیان تلفن ثابت و موبایل و اینترنت پرسرعت شهرستان کردکوی بخصوص به مشترکین مناطق محروم و کوهستانی کارهایی و طرحهایی از طریق شرکت مخابرات منطقه گلستان و اپراتورهای دیگر در راستای برقراری ارتباط تلفن ثابت و پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت در سال ۱۴۰۰ انجام خواهد گرفت.
از جمله احداث دکل و سایت پوشش اینترنت پرسرعت ۴G در منطقه هزار منزل درازنو که پوشش اینترنت ۴G در منطقه کوهستانی و روستاهای آن را تامین میکند توسط شرکت “های وب” در حال اجرا میباشد.
طبق تفاهم نامه ای بین شرکت مخابرات و فن آوری اطلاعات استان با شرکتها و اپراتورهایی که وظیفه اجرا و واگذاری خدمات ارتباطی را دارند در منطقه فعال هستند و پوشش ارتباطی مناطق محروم و کوهستانی در اولویت کار قرار گرفته .
به همین منظور شرکتهای های وب و ایرانسل در مناطق کوهستانی در حال اجرای سایتهایی هستند که تاثیر زیادی در پوشش ارتباطی موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در منطقه را دارد.
علاوه بر های وب اپراتور ایرانسل هم در منطقه فعاله جهت پوشش ارتباطی موبایل در روستاهایی که ارتباط ضعیفی دارند.
در ضمن راه اندازی و نصب تکنولوژی ۴G و اینترنت پرسرعت توسط همراه اول شرکت مخابرات منطقه گلستان در سایت درازنو اجرا شد و روستاهای درازنو و یزدان محله و چمن ساور و جهانما و تا حدودی روستاهای رادکان و کنداب از این تکنولوژی ۴G اینترنت پرسرعت بهرمند شدند.

/ انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴ ق.ظ

دیدگاه