مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح: این آرمان‌های شهدا است که باعث بقا وتداوم نظام اسلامی شده

مشاور فرماندهی‌معظم کل قوا در حوزه دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حفظ وحدت بزرگترین درس مکتب ایثار و شهادت است اظهار داشت؛ شهدا با ایثار و فداکاری انقلاب اسلامی را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با نثار جان، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ سردار دهقان به همراه اسرافیل وزیری مدیرکل بنیادگلستان در دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بیان کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون شهدا است و همه افراد از مردم تا مسئولان موظفند قدردان این رشادت‌ها باشند.
وی ادامه داد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند و امنیت کشور را تضمین کردند.
این مقام مسئول گفت: در عرصه‌های مختلف اجتماعی هر زمان‌که از این‌آرمان‌ها دور شده‌ایم، شاهد بودیم که مسائل، مصائب و مشکلات عدیده‌ای برای جامعه و اقشار مختلف به‌وجودآمده است.
سردار دهقان تاکید کرد: این آرمان‌های شهدا است که باعث بقا وتداوم نظام اسلامی شده و تا زمانی‌که این آرمان‌ها در جامعه جاری و ساری باشند دشمن نمی‌تواندکوچکترین آسیبی به‌کشور بزند.
وی خاطرنشان کرد: امروز ایثارگران در جبهه مقاومت در مسیر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با دفاع از حریم ولایت، جان خود را در راه اسلام در طبق اخلاص می نهند تا امنیت و آسایشی که به واسطه تلاش، ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران به دست آمده حفظ شود.
سردار دهقان خانواده معظم شاهد و ایثارگر را ولی نعمتان ایران اسلامی خواند وگفت: ما بایستی به عهد خود بر تداوم راهشان در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند باشیم.
لازم به ذکر است سردار دهقان با خانواده های شهیدان ذورقی(مدافع حرم)، مقصودلو (سانحه هوایی اوکراین)و جانباز ۷۰ درصد سید جمال حسینی دیدار نمود.
شهید مدافع حرم افشین ذورقی در تاریخ ۱۷ دیماه ۱۳۶۲ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ در منطقه شمال غرب بر اثر اصابت پرتابه های جنگ به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
دکتر سیاوش مقصودلو، دکتر آزاده کاوه و پریا مقصودلو از شهدای سانحه هوایی اکراین می باشند.
جانباز ۷۰ درصد سید جمال حسینی در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۴۳ در شهرستان کردکوی دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۶۳ در منطقه مریوان از ناحیه کتف و شکم مورد اصابت تیر قرار گرفت و قطع نخاع گشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۵:۴۳ ب.ظ

دیدگاه