باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی خبر داد:حضور بدون مجوز پاراگلایدرها و دو چرخه ها در منطقه کوهستانی درازنو موجب بروز حوادث/داوطلبان و جوانان و امدادگران سرمایه های اجتماعی هلال احمر

البرز گلستان حسین باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی ار برگزاری انتخابات شورای احرایی و بازرسی هلال احمر در ۲۳ خرداد ماه خبر داد.

وی در ادامه تعداد اعضای جمعیت شهرستان را ۱۴۰۰ نفر و تعداد ثبت نام کنندگان در شورای اجرایی و بازرسی هلال احمر را ۹ نفر نام برد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی سپس گفت : داوطلبان و جوانان و امدادگران در تمامی سوانح جضوری پررنگ دارند و اینها سرمایه های اجتماعی و بازوان توانمند هلال احمر می باشند.

باقری همچنین افزود: هلال احمر در تمامی حوادث در سطح کشور در ۴۸ ساعت اول حضور فعالتری نسبت به سایر نهادها دارد

وی همچنین در باره ارتباط جمعیت با خیرین گفت: جمعیت ارتباط مسقیم و خوبی با خیرین دارد و پل ارتباطی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان می باشد

باقری از اقدامات خوب هلال احمر شهرستان راتاسیس مرکز گفتار در مانی در سطح شهرستان و پیگیری مدام احداث مرکز فیزیو تراپی نام برد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی از مشکلات مهم هلال اجمر را بروز حوادث کوهستانی و نیاز  مرکز امداد نجات منطقه درازنو را به حمایت اعلام کرد.

وی حضور بدون مجوز و هماهنگی پاراگلایدرها و دو چرخه ها در منطقه کوهستانی را که موجب بروز حوادث می شود را از مشکلات دیگر هلال احمر شهرستان نام برد

حسین باقری همچنین از پیگیری اجرای مانور محله محور به جهت آموزش و آشنایی مردم در مورد چگوونگی مقابله با حوادث را از دیگر برنامه ها ی هلال احمر شهرستان بیان کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۲ ب.ظ

دیدگاه