بابایی مدیرکل کمیته امداداستان گلستان خبرداد: بهره مندی دانش آموزان نیازمند گلستانی از طرح مدارس همدل

کدخبر:۵۳۶۵۸
مدیر کل کمیته امداد استان گلستان خبرداد:

بهره مندی دانش آموزان نیازمند گلستانی از طرح مدارس همدل

بمنظور حمایت از دانش آموزان مستعد طرح((مدارس همدل)) در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی استان گلستان اجراء می شود.

به گزارش البرز گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی ، مدیر کل کمیته امداد استان گفت:در راستای تحقق اهداف و راهبردهای کلان این نهاد، مبنی بر مشارکت و هم‌افزایی با سایر سازمانها در انجام امور خیر و ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه و به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص همدلی و کمک مؤمنانه؛ طرحی با عنوان ((مدارس همدل)) با هدف گسترش و تأمین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی ، با همکاری آموزش و پرورش طراحی و اجراء شد که به واسطه آن دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت کمیته امداد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیر دولتی بهرهمند می‌ شوند.
بابایی اظهار داشت: ازدستاوردهای اجرای طرح مذکوردر سال گذشته تعداد ۲۱۹ دانش آموز به مدارس غیر انتفاعی وهیئت امنایی معرفی شدند که باتوجه به کیفی بودن خدمات و پس از بررسی شرایط پذیرش ، بیش از ۱۶۰ دانش آموزتحت حمایت این استان ،ثبت نام نهایی شدند.
مدیر کل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به ۱۷هزار دانش آموز تحت حمایت ، خاطر نشان کرد: این طرح در سال تحصیلی جدید هم با جدیت دنبال می شود و انتظار می رود با توجه به تفاهم و مکاتبات صورت گرفته،تمامی دانش اموزان سال تحصیلی گذشته همچنان از خدمات بهره مند و شرایط ثبت نام دانش آموزان مستعد برای حداقل ، هرمدرسه یک نفردر سال تحصیلی جدید نیز فراهم شود .
وی افزود: با هدف توسعه و ترویج طرح همدل و در راستای تجلیل وقدردانی از مدیران وموسسان نیکوکار ، مراسمی بصورت ویدئو کنفرانس کشوری، با حضوربختیاری ، رئیس کمیته امداد و حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش درروز سه‌شنبه مورخ ۲۲‌‏/۰۴‌‏/۱۴۰۰ و متناظر با آن در مراکز استان ها برگزار گردید.
بابایی تصریح کرد : مدیران محترم مدارس همدلی که به دلیل وضعیت کرونا در استان شرایط حضور در مراسم برای آن‌ها فراهم نبوده، از طریق لینک www.aparat.com/keikmo/live در این مراسم شرکت داشتند. در پایان هم از مدیران مدارس منتخب حاضر در مراسم با اهداء لوح تقدیر، تابلو مدارس همدل و قاب فرش متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) قدرانی به عمل آمد.
/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۱ ق.ظ

دیدگاه