فرماندار شهرستان کلاله با سوار بر اسب ترکمن رفت /برزگر : در مدت خدمتم افتخار می کنم دست یک خیر را بوسیدم

البرز گلستان/ همانطور که پیش بینی می شد، مردم قدرشناس شهرستان کلاله با حضور پرشور خود در مراسم تودیع نصرت برزگر فرماندار کلاله به نحوی جواب خدمات نزدیک به ۴ سال این فرماندار را دادند.

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در سخنرانی خود به کارآمدی نصرت برزگر اذعان کرد و گفت: در ابتدای روی کار آمدن این فرماندار نگران کم تجربگی وی بودیم ولی وی هوشیارانه و در برخی از موارد با تذکرهای ما، تمام مسائل را تحت کنترل خود قرار داد.

وی افزود: باید یادآور شویم که این فرماندار خدمات زیادی به این منطقه کرد و از ته دل می گویم که از وی راضی هستم و امیدوارم خداوند متعال نیز از این خدمتگزار راضی باشد.

آخوند دردی پور نیز یکی از سخنرانان مراسم تودیع و معارفه فرماندارن شهرستان کلاله با بیان اینکه در مراسم تودیع و معارفه ۸ فرماندار کلاله حضور داشته ام، اظهار داشت: ۸ فرماندار نتوانستند پروژه فاز دوم بیمارستان کلاله را به اتمام برسانند؛ ولی برزگر این پروژه را شروع و به اتمام رساند.

درهمین راستا جمشید نجاری مجری توانای برنامه با تعریف خاطره ای از تلاش های فرماندار کلاله برای بیمارستان کلاله، آه از نهاد مردم برخاست تا جایی که اشک از چشمان برخی لبریز شد.

نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز در سخنرانی خود از زحمات خیرین شهرستان کلاله تشکر کرد و به بوسیدن دست یک نفر اقرار کرد.

برزگر گفت: در مدت خدمتم تنها و تنها دست خیر همیشه همراه حاج یحیی روحی را به پاس تلاش ها و همراهی ها بوسیدم.

طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان که از حضور پرشور مردم به پاس خدمات فرماندارش خوشحال بود، از بکارگیری این فرماندار در سمت های دیگر استانی خبر داد.

در انتهای برنامه مردم شهرستان کلاله با حضور بر روی سن، با اهدای هدایایی از خدمات این فرماندار تشکر کردند و لباس ترکمنی و سیستانی بر تن برزگر کردند.

پس از مراسم محمد حمیدی فرماندار جدید شهرستان کلاله و فرماندار سابق، با حضور در گلزار شهدا با شهدای شهرستان کلاله تجدید میثاق کردند.

در انتهای نیز به پاس تلاش های فرماندار سابق برای شناساندن اسب اصیل ترکمن و ثبت جهانی این اسب، یک کره اسب اصیل ترکمن به این فرماندار اهدا شد./ کلاله خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹ ق.ظ

دیدگاه