فرمانده انتظامی گلستان:کارکنان مراکز مشاوره، سفیران نمایشگر آسیب های اجتماعی هستند

کدخبر:۵۳۳۵۹
کارکنان مراکز مشاوره، سفیران نمایشگر آسیب های اجتماعی هستند
فرمانده انتظامی استان گفت: کارکنان مراکز مشاوره، سفیران نمایشگر آسیب های اجتماعی هستند .
به گزارش البرز گلستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سعید دادگر” در نشست تعاملی و اعتلای معرفتی روسا و مددکاران اجتماعی کلانتری ها، اظهار داشت: رویکرد ناجا طی سالیان اخیر جامعه محوری و استفاده از ظرفیت های فرهنگی در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی بوده که در این خصوص اقدامات هدفمندی نیز انجام شده است.
وی با اشاره به اهمیت حوزه مشاوره و مددکاری، افزود: تلاش در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، بسیار مقدس است و می توان با کار علمی، دقیق و استفاده از نظرات کارشناسان مراکز مشاوره، بسیاری از آسیب های اجتماعی را در مبدأ تولید آن خنثی کرد.
فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برخورد قهری و انتظامی بعنوان آخرین راهکار مقابله با جرایم است، گفت: ولنگاری های فرهنگی و سایر پدیده های ناهنجار را می توان با تعامل و همکاری همه جانبه دستگاه های متولی، ریشه یابی و حذف کرد.
سردار دادگر در ادامه خاطرنشان کرد: کارکنان مراکز مشاوره و مددکاری در واقع سفیران نمایشگر آسیب های اجتماعی هستند و می توانند با اقدامات خود، مسئولان را برای ارتقاء امنیت و آرامش پای کار بیاورند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: سازمان های فرهنگی، مراکز آموزشی و رسانه ها می توانند با افزایش سطح آگاهی شهروندان نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم داشته باشند.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۴ ب.ظ

دیدگاه