طلوعیان رییس سازمان صمت گلستان ازبرگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان دراستان خبرداد

کدخبر:۵۲۹۹۸
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان
رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت : نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان از ۱ الی ۴ تیرماه با حضور ۴۶ شرکت در محل دائمی نمایشگاه های استان افتتاح شد .
به گزارش البرز  گلستان  گروه اقتصاد، حسین طلوعیان گفت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اول تا چهارم تیرماه با حضور ۴۶ شرکت تولیدی از استان های تهران، گلستان، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان غربی و مهمانان خارجی در گرگان افتتاح شد.
طلوعیان گفت : در این نمایشگاه شرکت های تولیدی، کالاهای خود را در گروه هایی از جمله تاسیسات ساختمانی، درب و پنجره، کاشی و سرامیک، محصولات بتونی، تجهیزات برقی، سیستم‌‎های هوشمند، دستگاه ساخت و ساز میلگرد، کامپوزیت ویژه نما، دکوراسیون داخلی، انواع پمپ ساختمان، تصفیه آب و چمن مصنوعی در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع به نمایش می‌گذارند.
وی از دعوت یک هیات تجاری ۱۰ نفره کشور قزاقستان برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این هیات تجاری در قالب سه گروه تخصصی حوزه صنعت ساختمان با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه، دفتر سرکنسولگری قزاقستان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان و معاونت اقتصادی استانداری گلستان برای تقویت مبادلات تجاری به این استان سفر می کند.
رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان گفت : ارزش مبادلات استان گلستان با قزاقستان سال قبل به رغم شیوع ویروس کرونا، ۲۵ میلیون دلار بود.
وی در خصوص از سرگیری برپایی نمایشگاه در گلستان گفت: با مجوز اخیر ستاد ملی کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نمایشگاه های تخصصی در شرایط نارنجی و زرد شیوع کرونا برای بازدید متخصصان به صورت محدود برگزار می شود.
نمایشگاه بین المللی استان گلستان در کیلومتر ۵ جاده گرگان – آق قلا واقع است و هر ساله نمایشگاه‌هایی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و غیره با حضور تولید کنندگانی از سراسر کشور در آن دایر می‌شود.

/ انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۱۸ ب.ظ

دیدگاه