دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان : دبیرخانه استانهای مرزی به گلستان واگذارگردید

جمعی از فعالین فرهنگی و اجتماعی غرب استان دیداری با دکتر قربان شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور

گلستان داشته اند این جلسه صمیمی که در محل دفتر رئیس دانشگاه برگزار گردید دکتر شهریاری ضمن تشکر از این جلسه صمیمی و حضور این جمع در محل دانشگاه بیان نمود : ما کار بزرگی داریم و آنچه نیز در توان داشته باشیم برای دانشگاه استان بکار می بریم وی همچنین برنامه های آینده دانشگاه را سازماندهی مراکز و واحدهاو ایجاد و گسترش رشته های جدید توسعه فرهنگی و علمی دانشجویان و همچنین افزایش فضاهای آموزشی و استفاده از آزمایشگاههای تخصصی در سطح استان نام بردند.

دکتر قربان شهریاری در جهت تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به اینکه فرهنگ، زیربنای همه حوزه ها می باشد، توجه به مسائل فرهنگی در دانشگاهها سرلوحه فعالیت های قرار گرفته شود و با توجه به واگذاری پیوست نگاری فرهنگی به دانشگاه پیام نور، نگاه علمی به حوزه ی فرهنگ الزامیست.

دکتر شهریاری یادآور شد: دبیرخانه استانهای مرزی توسط سازمان مرکزی برای اولین بار به دانشگاه پیام نوراستان گلستان واگذار گردید، وی همچنین از برگزاری برنامه هایی همچون ضیافت اندیشه ویژه اساتید در شهریور ماه و جشن فارغ التحصیلان ممتاز استان در پائیز سالجاری خبر داد. در خاتمه دکتر شهریاری اعلام نمود : در بحث هئیت علمی فقط از دارندگان مدارک دکتری و یا دانشجوی دکتری در دانشگاه استفاده می شود

در پایان جلسه دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام از حضور دوستان در این نشست صمیمی تشکر نمود و اعلام نمود که حاضر است در هر جلسه ای که بشود از منافع دانشگاه در سطح استان دفاع نمود حضور یابد .

قبل از دکتر شهریاری چند تن از کارشناسان امور دانشگاهی و دانشجوئی مواردی را در جهت اهداف و برنامه های حمایتی پیام نور استان بیان نمودند و از حضور دکتر شهریاری بعنوان یک فرد دانشگاهی و فرهیخته در این مقطع در استان تشکر نمودند.33817830767563842498
60802759986145740219

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳ ق.ظ

دیدگاه