به مناسبت گرامیداشت ۱۵ خردادانجام شد:اهدا خون توسط مدیر عامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای گلستان

کدخبر:۵۲۵۲۰
🩸به مناسبت گرامیداشت ۱۵ خرداد:
مدیر عامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای گلستان بخشی از خون خود را اهدا کردند

به مناسبت گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، مدیر عامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور در مرکز انتقال خون مر کز استان و شهرستان ها، بخشی از خون خود را اهدا کردند.

به گزارش البرز گلستان گروه انرژی به نقل ارروابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل این شرکت گفت:
به منظور حمایت از بیماران نیازمند به فرآورده های خونی وهمچنین بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد، کارکنان شرکت آب منطقه ای گلستان با اهدای بخشی از خون خود، در این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه شرکت کردند.

با توجه به کاهش ذخایر بانک خون در زمان شیوع کرونا و بنا بر ضرورت تامین ذخایر خونی سازمان انتقال خون و همسو با عمل به مسئولیت های اجتماعی این اقدام خدا پسندانه با مشارکت حدود ۷۰ نفر از همکاران ستاد و شهرستان ها انجام شد.

از مردم استان تقاضا داریم در این برهه از زمان با حضور در انتقال خون استان نسبت به اهدای خون خود اقدام کنند زیرا هم رعایت پروتکل ها در این مرکز به خوبی انجام شده و هم نیاز مردم استان به اهدای خون مرتفع می شود.

🔹مدیر عامل سازمان انتقال خون نیز در این برنامه از مشارکت فعال و مستمر مدیر عامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای گلستان در اهدای خون و فرآورد های خونی به نیازمندان این بخش تشکر کرد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰۰ ق.ظ

دیدگاه