مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان: در طی سیلاب گمیشان و آق‎قلا خوشبختانه برق‎گرفتگی نداشتیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: در طی سیلاب گمیشان و آق‎قلا خوشبختانه برق‎گرفتگی نداشتیم.

به گزارش روابط عمومی ، علی‎اکبر نصیری در بازدید یک‌روزه معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در خصوص سیل استان گلستان اظهار کرد: ۲۵  روز در آق‎قلا و گمیشان آب‎گرفتگی وجود داشت و خوشبختانه به دلیل تمهیداتی که اندیشیده شده بود حادثه برق‎گرفتگی در این مدت اتفاق نیفتاد.

وی تصریح کرد: به دلیل بسته بودن مسیر از میزان خسارت در مناطق کوهستانی در روزهای نخست وقوع رانش، وزش باد شدید اطلاعاتی نداشتیم و از طریق موتورسیکلت وضعیت تیرهای برق و سیم‎های افتاده ارزیابی شد.

نصیری افزود: مقاوم‌سازی تیرهای برق و تغییر مسیر رودخانه‎ها منجر به آن شد که پایه‎های برق را در سیلاب آسیب نبیند.

وی گفت: در جاده خواجه نفس به گمیشان ۱۹ برش جاده وجود داشت و در این مسیر تیرهای برق را  ایمن‎سازی کردیم تا این تیرهای برق نیفتد و نیروهای شرکت توزیع برق با تدابیری که اندیشیده بودند مانع از افتادن تیرهای برق در سیلاب شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان  بابیان اینکه در زمان سیلاب توانستیم بحران را مدیریت کنیم تا مشکلات ناشی از سیلاب برای مردم به وجود نیاید، خاطرنشان کرد: اقدام شرکت توزیع برق در زمان سیلاب، رانش و وزش باد منجر به آن شد که مسئولان ، نمایندگان مجلس استان ، فرمانداران و مردم از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق در زمان بحران تشکر کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۲ ب.ظ

دیدگاه