حناچی شهردار تهران : عملکردمناف هاشمی درحوزه حمل و نقل و ترافیک مشعشع و قابل تقدیر است

کدخبر:۵۲۴۷۱

شهردار تهران در آئین افتتاح پروژه های منطقه ۲۲ در پارک چیتگرعنوان کرد: عملکرد حوزه حمل و نقل و ترافیک مشعشع و قابل تقدیر است.

به گزارش البرز گلستان گروه عمران/روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،پیروز حناچی شهردار تهران در آئین بهره برداری از پروژه های منطقه ۲۲ درباره اعتبارات در نظر گرفته شده برای تکمیل طرح های دریاچه چیتگر و منطقه ۲۲ افزود: ۱۲۱ میلیارد تومان حدود اعتباراتی است که برای تکمیل و به ثمر رسیدن طرح های شهرداری منطقه ۲۲ هزینه شده است.

حناچی درباره پروژه های دریاچه چیتگر ادامه داد: به کارگیری خودرو های نمادین جمع آوری و حمل پسماند و خودروهای یگان حفاظت شهرداری تهران که به همراه نیروی انتظامی فعالیت می‌کند از جمله طرح های افتتاح شده است.

وی با اشاره به عملکرد حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران عملکرد این حوزه را قابل تقدیر ومشعشع(درخشان) دانست.

او همچنین با اشاره به طرح تفصیلی منطقه ۲۲ بیان کرد: مهم‌ترین قدم در منطقه ۲۲ تصویب طرح تفصیلی بود که نقشه راه است و شاید اصلی ترین کار ما همین بود زیرا تا قبل از تصویب این طرح ابهام وجود داشت که چه اقداماتی باید انجام شود تا این حجم بارگذاری ها در منطقه مدیریت شود.

شهردار تهران افزود: منطقه ۲۲ تهران از حیث سرانه فضای سبز مشکلی ندارد اما در بحث تامین سرانه آموزشی و خدماتی و بهداشتی با چالش مواجه است

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۵ ق.ظ

دیدگاه