نماینده ولی فقیه درگلستان دردیداربامدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:مردم تاکنون درصنعت برق درحوزه مدیریت مصرف بخوبی همراهی کردند

کدخبر:۵۱۵۵۵
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان و هیئت همراه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش البرز گلستان گروه انرژی/علی اکبر نصیری مدیرعامل شرکت در این دیدار گفت : با توجه به کاهش شدید منابع آبی و ظرفیت تولید نیروگاه های برق آبی ، کمبود انرژی برق در سال جاری بیش از ۲٫۵ برابر سالهای قبل است.
وی افزود : کاهش مصرف ۵۰ درصدی ادارات به استان ها ابلاغ شده و اگرمیزان مصرف در تابستان کاهش پیدا نکند ناگزیر به اعمال خاموشی هستیم.
نصیری اظهار امیدواری کرد با همکاری مناسب مشترکین صنعتی، کشاورزی و تجاری و خانگی صرفه جویی در مصرف برق، تابستان امسال با مدیریت منطقی و حداقل خاموشی سپری شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گزارشی از اقدامات انجام شده طی سال اخیر در حوزه های برق رسانی به روستاها ، کاهش خاموشی ها ،توسعه شبکه های برق رسانی ، مدیریت مصرف و بهره وری از انرژی های نو و تجدید پذیر ، کاهش تلفات و … ارائه نمود.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان گفت : مردم تا کنون در صنعت برق در حوزه مدیریت مصرف بخوبی همراهی کردند و انشاله امسال هم با مدیریت مصرف خود ، بیش از پیش این صنعت را یاری خواهند نمود.

آیت ا… نورمفیدی اضافه کرد : شرکت توزیع نیروی برق نیز بایستی به مردم توجه داشته باشند و با توجه به شرایط کشور و روبرو شدن با ویروس منحوس کرونا ، چون از نظر اقتصادی در تنگنا هستند، می طلبد که بیش از پیش مردم را یاری نمایند.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۹ ب.ظ

دیدگاه