اعلام موجودیت جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی(همنا) درگلستان/قدسیه آبشناس دبیرجبهه همنا دراستان

کدخبر:۵۱۴۶۷

شورای مرکزی جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی (جبهه همنا) در استان گلستان تشکیل شد و با راه‌اندازی دفتر مرکزی جبهه همنا، فعالیت‌های این تشکل در استان گلستان رسماً آغاز شد.

به گزارش البرز گلستان به نقل ازپایگاه خبری نگارستان اقوام/  قدسیه آبشناس دبیر شورای مرکزی جبهه همنا در استان گلستان با اعلام این خبر گفت: جبهه همنا در استان گلستان طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام مهرورز معاونت امور استان‌ها، دکتر شفایی معاون اجرایی امور استان‌های همنا، دکتر مشایخ مسئول همنا در پهنه شمال و کلیه اعضای شورای مرکزی جبهه ملی استان گلستان شروع به کار کرد.

وی در ادامه بیان کرد: این جبهه متشکل از سه حزب جمعیت فدائیان اسلام، مجمع شاهد ایران اسلامی و حزب ثقلین است که با رعایت شرایط و الزامات مقرر در قانون احزاب و با اطلاع کمیسیون ماده ۱۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر سردار مرتضی طلایی عهده‌دار مسئولیت دبیر کل جبهه همنا است.

آبشناس در تشریح اهداف و دورنمای فعالیت‌های همنا گفت: جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی با راهبرد بنیادین ایجاد همبستگی و با تلاش واقع‌گرایانه برای افزایش حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی از سال گذشته شکل گرفت و در حال حاضر در تمامی استان‌های کشور فعال است. نام این تشکل بر اساس مطالعات گسترده انتخاب شد و نمایان‌گر درهم‌تنیدگی و پیوستگی هویت‌های ملی و دینی در سطوح کشور، جامعه و مردم است.

دبیر همنا در استان گلستان بیان کرد: بسیاری از مشکلات کشور ناشی از این مساله است که بعد از حزب جمهوری اسلامی اقدامات عملی و تشکیلاتی در جهت نیروسازی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… کمتر صورت گرفته است. مهم‌ترین راهبرد همنا، کادرسازی و تربیت نیروهای کارآمد برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت امر مقام عظمای ولایت است. اعتقاد داریم که در آینده نیروهای مومن و کارآمد در عرصه خدمت به مردم و انقلاب با استفاده از الگوی مدیریت جهادی می‌توانند کارهای ماندگار انجام دهند.

دبیر شورای مرکزی جبهه همنا در استان گلستان در ادامه با اشاره به مشکلات مردم و کشور افزود: پیروی از ولایت فقیه و جهاد برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، کشتی نجات مردم و کشور از تمامی مشکلات است.

وی در خاتمه از مردم شریف و صبور استان گلستان دعوت کرد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم شبهای قدر شرکت کنند و به برکت قرآن و عترت از خداوند منان تعجیل در فرج حضرت ولی عصر (عج) را بخواهند و آرزو کرد که طاعات و عبادات این ماه پرفیض و برکت ذخیره دنیا و آخرت همه مومنان قرار گیرد و به برکت شبهای قدر سرنوشت مردم ایران به خیر و صلاح الهی بیانجامد.

‘ گفتنی است قدسیه آبشناس بعنوان یکی از فعالان اجتماعی سیاسی وفر هنگی استان که در سطح ملی نیز دارای توانمندیها ولابی های قدرتمندی می باشد در زمره ی بانوان خودساخته وتوانمند استان گلستان است که کمتر کسی هست که در حوزه های مختلف فرهنگی؛اجتماعی؛سیاسی؛ مذهبی استان گلستان وشمال کشور فعال باشد واین بانوی فرهیخته گلستانی را نشناسد واین امر باعث شده است که بسیاری از چهره های برجسته در حوزه های مختلف برای حضور در همنا وکمک به تفکر خانم آبشناس و همنا اعلام آمادگی نموده اند

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۴ ق.ظ

دیدگاه