اجرای عملیات خاکبرداری “پروژه پرورش ماهی” در زندان مرکزی گرگان باحضورسرپرست زندانهای گلستان

کدخبر:۵۱۳۹۸

آغاز عملیات احداث سایت پرورش ماهی در زندان گرگان

اجرای عملیات خاکبرداری “پروژه پرورش ماهی” در زندان مرکزی گرگان با حضور سرپرست زندانهای گلستان شروع شد.

به گزارش البرز گلستان گروه امنیت به نقل ازروابط عمومی در راستای اولویتهای سازمانی ، بمنظور سعی و تلاش مستمر در گسترش صنایع و حِرَف مختلف و استفاده از ظرفیت ها برای تحقق اشتغال ۸۰درصدی زندانیان و به نیت کشف استعدادها و توجه ویژه به امر مهم اشتغال و کسب روزی حلال برای مددجویان با استفاده حداکثری از ظرفیت خدمات عام المنفعه و جهادی سازمانها و ارگانهای دست اندرکار ” اجرای عملیات خاکبرداری پروژه پرورش ماهی” در زندان مرکزی گرگان با پیگیری و رایزنی سرپرست زندانهای استان ، همیاری و مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان و شهرداری مرکز استان و حومه صورت پذیرفت.

گفتنی است ، سرلک مدیرکل زندانهای استان گلستان در معیت حسینی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان گرگان و یوسفیان مدیر زندان مرکزی از پروژه بازدید نموده و ضمن اظهار رضایت و ابراز خرسندی از این اتفاق مهم ، از تمامی عوامل مرتبط در به ثمر رسانیدن این اقدام خداپسندانه تشکر و قدردانی نمود.

یوسفیان سرپرست زندان مرکزی گرگان دراین باره اظهار داشت : امر اشتغال از آن جهت مهم و تأثیرگذار است که به امنیت اجتماعی بطور مستقیم کمک می نماید و باعث پرورش استعدادها می گردد. صنایعی که در ترکیب با تنوع جلوه گری می نماید روحیه مددجویان را تازه نگه می دارد و خلاقیت ، ابداع و نوآوری را در آنها بر می انگیزد.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۸ ق.ظ

دیدگاه