عزیززاده دادستان شهرستان کردکوی: معتمدین محلی در روستا سبب کاهش مراجعات مردم به مجموعه های انتظامی وقضایی

کدخبر
البرز گلستان بازدید میدانی عزیز زاده دادستان جوان وانقلابی شهرستان و سرهنگ باقری فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از اقدامات و عملکرد ستاد مردمی همیاری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روستای چهارده عصر روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه صورت پذیرفت.

✍️عزیز زاده ، ضمن دیدار با اعضای ستاد و مردم این روستا از اقدامات ستاد مردمی همیاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید میدانی کردند و از نزدیک با مشکلات و موانع درحوزه های قضایی و انتظامی آشنا شدند .

✍️داداستان کردکوی در نشستی با حضور اعضای ستاد همیاری ، متولیان و معتمدین و اقدامات انجام شده در زمان بحران کرونا را با محوریت معتمدین محلی بسیار ارزنده عنوان نمود.

👈دادستان کردکوی ابراز امید واری کرد با ادامه این روند بتوان مشکلات عامه جامعه را با همیاری و مساعدت مرتفع و در کاهش معضلات اجتماعی نقش شایسته ای را ایفا کرد

✍️ عزیز زاده به نقش معتمدین محلی در روستا و اعتماد و رجوع مردم به آنان همچون گذشته (ریش سفیدان) می تواندسبب کاهش مراجعات مردم به مجموعه های انتظامی وقضایی گردد.

✍️دادستان کردکوی افزود ؛ نیاز و مطالبه عامه امروز مردم از متولیان انتظامی وقضایی ایجاد فضای امن وافزایش احساس امنیت بوده و این مهم محقق نخواهد شد جز با همراهی متولیان امر در روستا و همچنین رعایت ملاحظات مراقبتی خود اهالی، بدست می آید.

👈 درخاتمه ایشان ضمن تشکراز میزبانان و اعضای ستاد اطمینان داد که دستگاه قضایی و انتظامی در کنار اهالی و مردم برای ایجاد امنیت و آرامش خواهدبود.

✍️سرهنگ باقری فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی هم ضمن تشکر از متولیان روستا و قدردانی از اقدامات ایجابی انجام شده درقالب ستاد بیان داشت انتظامی بصورت شبانه روز برای ایجاد امنیت و آرامش روان مردم در کنار آنان خواهد بود و از متولیان روستا در کاهش آسیب های اجتماعی و انتظامی با اقدامات شاخص و الگو قدردانی نمود.

🎤سرهنگ باقری فرمانده انتطامی شهرستان کردکوی بیان داشت انشالله این حرکتها موجب رشد و توسعه منطقه و الگویی مناسب برای سایر روستاها باشد.

خبر احمدیزدانی

👉

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹ ب.ظ

دیدگاه