تشکیل جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کردکوی/فرماندار :در ارائه خدمات مناسب در جلب رضایت نسبی مسافران وگردشگران، تلاش نمایند

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان ، مجتبی جمالی فرماندار از تشکیل ستاد اسکان مسافران در طرح تابستانه امسال در شهرستان کردکوی خبر داد و افزود: بمنظور رفاه حال مسافران و گردشگران در طرح تابستانه و ارائه خدمات مناسب در سطح شهرستان، ۴ مدرسه برای اسکان مسافران در نظرگرفته شد که در مجموع ۲۵ کلاس به وسایل پذیرایی و خدماتی مجهز و آماده سرویس دهی به مسافران می باشد.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با اشاره به  تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده در این مراکز اسکان گفت: این ستاد آمادگی پذیرش مسافران بیشتری را در سطح شهر و حتی در سطح برخی از روستاهای این شهرستان نیز دارد. وی اظهار امیدواری کرد ؛ دستگاههای متولی با همکاری و هماهنگی همچون سنوات قبلی در ارائه خدمات مناسب در جلب رضایت نسبی مسافران وگردشگران، تلاش نمایند تا شرایط  برای جذب و پذیرش گردشگران مسافران بیشتر در سالهای آینده فراهم شود.

همچنین در این جلسه حمید منوچهری رئیس اداه میراث و گردشگری شهرستان طی سخنانی بیان داشت : ستاد اجرائی خدمات شهرستان باید با فراهم نمودن امکانات و خدمات و تسهیلات مناسب در جذب بیشتر مسافران به شهرستان نقش اساسی را ایفا کنند .

وی همچنین افزود: دراین خصوص ما نباید بدنبال اگر ها باشیم و ما مجموعه دستگاههای اجرائی شهرستان با مشارکت بخش خصوصی (تشکلاها)باید بدنبال اطلاع رسانی بیشتر از پتانسیل های گردشگری شهرستانی و ایجاد زمینه های اسکان ارزان مسافر با فراهم آوردن خدمات مطلوب و آسان زمینه جذب مسافر را در شهرستان بیشتر کنیم که در نتیجه به رونق گردشگری شهرستان که همان رونق اقتصادی می باشد کمک کنیم

IMG_1954

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۴ ب.ظ

دیدگاه