اطلاعیه هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان: منتخبین جدید با کنار گذاشتن تعلقات جناحی و سیاسی خود تلاش کنند امور با شفافیت به اطلاع اعضا رسانده شود

کدخبر:۵۱۰۳۲
البرز گلستان گروه رسانه/اطلاعیه هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان📣
بسمه تعالی

🔰ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنین به ویژه همکاران محترم رسانه ای استان گلستان، وظیفه خود دانستیم از همراهی و مشارکت بسیار خوب اهالی مطبوعات و رسانه های استان برای شرکت در مجمع عمومی و انتخاب اعضای هیات مدیره این نهاد صنفی تشکر کنیم و نکاتی را به اطلاع برسانیم.
۱️⃣ اعضای هیات موسس خانه مطبوعات در روز ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ با رای جمعی از پیشکسوتان مطبوعات انتخاب و ماموریت پیدا کردند تا کار بر زمین مانده این تشکل را به سرانجام برسانند. با همدلی، همراهی و اعتماد بسیار بالای همه اعضا به هم و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به لطف الهی گره ۳ ساله این تشکل در ۲ هفته باز شد و کار ثبت خانه مطبوعات مطابق اساسنامه و قوانین جاری کشور انجام گرفت.
۲️⃣ تمام تلاش اعضای هیات موسس این بود که این تشکل را از تاخت و تازهای سیاسی دور نگه دارد و در پذیرش عضویت جدید و آماده کردن فضا برای برگزاری انتخابات در همین مسیر استوار بماند، هر چند تعدادی از اهالی رسانه استان با بداخلاقی انتخاب این مجموعه را سیاسی دانسته و پیشگویی های ناصوابی داشتند اما به منظور دور شدن از حواشی، هیات موسس پاسخی به آنان نداد تا کار در مسیر خودش انجام گیرد.
۳️⃣ هیات موسس تمام تلاشش این بود که در رد و یا تایید درخواست عضویت شرایط اعلام شده در اساسنامه را مد نظر داشته باشد و بر همین اساس در مواردی درخواست عضویت نزدیکترین افراد به اعضای هیات موسس را به خاطر نداشتن شرایط رد کرد تا بتواند امانتداری کند. حتی برخی از اعضا به خاطر نامزد بودن تقاضا کردند که درخواست عضویت منسوبین به او به بعد از انتخابات موکول شود.
۴️⃣ متاسفانه در این مدت کوتاه کسانی که زمانی امورات این تشکل در ید اختیار آنان بود و نتوانستند ابتدایی ترین کار این تشکل را به سامان برسانند مرتب شایعه پراکنی کرده و حتی در آستانه انتخابات بر طبل غیر قانونی بودن انتخاباتی که خود در آن نامزد شده بودند می کوبیدند، اما با همه این کم لطفی ها هیات موسس بر پیگیری امور برای به نتیجه رسیدن کار و استقرار این نهاد صنفی برای دفاع از حقوق اهالی مطبوعات و رسانه که از مظلومترین قشر جامعه هستند عزم خود را جزم کرده و به لطف الهی این کار با مشارکت بسیار بالای اعضا انجام گرفت و امیدواریم این دوستان اکنون که خود تعدادی از منتخبین هستند به قانونی بودن انتخابات باور پیدا کرده باشند.
۵️⃣ انتظار اینجانبان و همه اهالی رسانه آن است که منتخبین جدید با کنار گذاشتن تعلقات جناحی و سیاسی خود تلاش کنند گذشته سه ساله این تشکل جبران شود و امور با شفافیت انجام و به اطلاع اعضا رسانده شود.
۶️⃣ در پایان لازم است به اعضای محترم جدید هیات مدیره تبریک گفته و ضمن اعلام آمادگی کامل خود برای همکاری با آنان و انتقال تجربیات، برایشان آرزوی موفقیت کنیم و از آنان بخواهیم تلاش کنند مسیر هیات مدیره گذشته به ویژه در پذیرش عضویت اصلاح تا ترکیب اعضای خانه مطبوعات چهره واقعی مطبوعات و رسانه های استان باشد و صرفا با نگاه صنفی به دنبال پیگیری وظایف قانونی که اساسنامه بر عهده آنان گذاشته است، باشند.

💠هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان💠

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۶ ق.ظ

دیدگاه