حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان:باید دولت، مجلس و قوه قضائیه در مسیر تحقق شعار سال گام بردارند.

کدخبر:۵۰۳۵۲

البرز گلستان/به گزارش  خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «قاسم لیوانی» ظهر امروز (جمعه ۱۳ فروردین) در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان با تاکید بر رعایت تقوا اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی» نامگذاری کردند و باید همگان برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان گوهربار خود فرمودند که جنگ پیشروی دنیای استکبار با نظام جمهوری اسلامی اقتصادی است و باید دولت، مجلس و قوه قضائیه در مسیر تحقق شعار سال گام بردارند.

حجت الاسلام لیوانی یادآور شد: اصلاح قوانین در راستای تحقق شعار سال باید در دستور کار قرار گیرد، برخی از قوانین دست و پاگیر مانع سر راه تولیدکنندگان است و برخی دیگر از قوانین منسوخ شده و باید اصلاح شود.

وی یادآور شد: روز ۱۲ فروردین سالروز رسمیت یافتن حکومت مستضعفان بر مستکبران در ایران است  در این روز شاهد تحقق وعده حق تعالی بودیم.

امام جمعه موقت گرگان متذکر شد: به منظور افزایش رفاه در سطح جامعه باید تلاش کنیم که میزان تولید افزایش پیدا کند و باید بتوانیم از منابع زیادی که در کشور وجود دارد در راستای فقرزدایی بهره ببریم.

حجت الاسلام لیوانی متذکر شد: بخشی از مردم در تامین مایحتاج ضروری زندگی مشکل دارند و رسیدگی به این موضوعات مطالبه به حق مردم است که مسئولان باید به آن اهتمام داشته باشند.

وی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و باید برای تداوم مواسات و کمک های مومنانه برنامه ریزی شود.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۹ ق.ظ

دیدگاه