الهام خان بیگی رئیس  بنیاد شهید وامور ایثارگران  شهرستان کردکوی: همزمان باروز شهید ،بنام هرشهید یک نهال پلاک گداری شده در شهرستان غرس می شود

البرز گلستان نشست خبری الهام خان بیگی رئیس  بنیاد شهید وامور ایثارگران  شهرستان کردکوی به مناسبت هفته بنیاد شهید با حضور اصحاب رسانه شهرستان برگزار گردید.

خان بیگی در این نشست اظهار کرد: این جلسه همزمان با  سالروز بنیاد شهید وامور ایثارگران تشکیل شده است وی رسانه را یکی آر عناصر مهم و اساسی  جامعه  معرفی کرد.

وی گفت: بدون شما نمی توانیم پیام خود را به جامعه هدف برسانیم  و رسانه هامیتوانند ابزار درمان جامعه باشند و در ترویج فرهنگ و ایثار کمک کنند.

خان بیگی گفت :بنیاد معتقد است که رسانه ها می توانند در جامعه به اهداف ارزشی کمک کنند

وی گفت: ۲۲ اسفند روز شهید می باشد و دستگاهها سعی در کمک به این برنامه ها دارندو دستگاهها از فرزندان شهید شاعل دستگاهها قدر دانی می شود.

رئیس بنیاد شهید کردکوی در ادامه گفت: روز چهارشنبه ۸صبح در گلزار شهدا غبار روبی با حضور مدیران و دیدار با خانواده دو شهید انجام می شود.

وی گفت:آموزش و پرورش  نیز در این مورد اعلام امادگی کرد و بحث سخنوران ایثار  در این ایام داریم که در دانشگاهها و مدارس سخنرانی دارند.

خان بیگی سپس از دستگاهها خواستار حداقل یک بنر جهت گرامیداشت این ایام شد و گفت : همچنین  به نام هر شهید یک درخت و نهال پلاک بخورد  و غرس شود. وی  تعداد شهدای شهرستان  را ۲۵۹نفر  اعلام کرد.

وی  در پایان گفت د:هر دستگاهی که برنامه ای برای ۲۲ اسفند اجرا می کند اعلام کند و از دستگاهها ی برتر تقدیر و تشکر می شود.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۵ ق.ظ

دیدگاه