میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از بهره مندی ۲۷۲ هزار و ۸۸ نفر از طرح ناظران سلامت در استان خبرداد

کدخبر:۴۹۶۴۱

البرز گلستان/«فرهاد میقانی»مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان   گفت: طرح ناظران سلامت از آذرماه در سطح ۱۲ شهرستان اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این طرح دو هزار و ۲۸۱ نفر از اعضای برادر جوانان و دو هزار و ۶۹۴ نفر از اعضای خواهر جوانان شرکت کردند.

وی تعداد تیم های فعال را سه هزار و ۲۳۴ تیم اعلام کرد و ادامه داد: در این طرح ۸۵ هزار و ۸۸۹ اماکن تحت پوشش قرار گرفتند و ۲۷۲ هزار و ۸۸ نفر بهره مند شدند.

میقانی خاطرنشان کرد: طرح ناظران سلامت به همت معاونت امور جوانان استان در راستای حمایت از سلامت مردم و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا با همکاری مرکز بهداشت استان در راستای طرح شهید سلیمانی اجرا شد.

وی اظهارداشت: طرح ملی ناظران سلامت در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی بوده و جهت حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا شده است./انتهای پیام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در این طرح جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر با کارت شناسایی معتبر و لباس فرم سازمان جوانان یا داوطلبان هلال احمر، به گروه بهداشت محیط محلات مراجعه کردند و چک لیست هایی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و امکان مانند ادارات، بانک‌ها، مدارس، محل های تجمع، بازارها و میادین میوه و تره بار تکمیل کردند.

وی با بیان اینکه اطلاعات مبنی بر پایش توسط اعضای داوطلب هلال احمر در سامانه ناب وارد شد، افزود: این طرح تمدید شده و در سال جدید هم تا اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۲ ب.ظ

دیدگاه