سرهنگ خرمی فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از تشکیل۴۰۶ فقره پرونده درمرکز مشاوره ، منجر به ۸۷درصد صلح و سازش در شهرستان خبرداد

البرز گلستان نشست خبری سرهنگ خرمی فرماندهی انتظامی شهرستان کردکوی امروز صبح با حضور اصحاب رسانه استان و شهرستان در محل ستاد برگزار گردید.

در این نشست خرمی اظهار کرد: نقش مهم اصحاب رسانه بر شهروند پوشیده نیست که بسیار مهم میباشد و نیروی انتظامی بدنبال استفاده از این ظرفیت می باشد.

وی افزود:در طول مدت برای مسافرین مشکل خاصی وجود نداشته و در ماه رمضان با اقدامات مناسب الحمدالله با حضور مردم و اقدامات خوب تامین امنیت مشکل خاصی نداشته و از شهروندان به جهت تعامل خوب با نیروی انتظامی تشکر کنم.

خرمی گفت:در بحث سرقت شامل منزل ۴۴ درصد افزایش مغازه ۹درصد کاهش داشته و احشام ۲۶ درصد کاهش در مجموع سرقت های مهم ۱ درصد افزایش داشته است در مجموع ۱۳ درصد  افزایش سرقت های کل داشته ایم.

وی در بحث سارقین ۱۰ درصد افزایش اعلام  کرد و جرائم خشن سه فقره قتل درشهرستان انجام شده است که درروستای رادکان و یک فقه در روستای مفید اباد پیرزنی به قتل رسید که قاتلین شناسایی ومعرفی شدند. ور بحث خودکشی سه مورد بوده و نزاع و درگیری ۲۴ درصد افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان همچنین در بحث تصادفات ۱۶ درصد کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری داشته ایم و ۴۰۶ فقره پرونده به مرکز مشاوره معرفی شده و ۸۷درصد منجر به صلح و سازش شده است.

وی گفت :در مورد مواد مخدر بیش از ۱۶ کیلو مواد و ۳۶۵ نفره خرده فروش داشته و ۲۲۶ نفر معتاد جمع آوری شده است و در نهایت۱۲ درصد افزایش دستگیری در انواع جرائم داشته و بیشترین جرم بین سنین ۲۵ تا ۳۹ درصد بوده است.

خرمی همچنین در مجموع جرائم اقتصادی ۱۰ درصد کاهش پرونده به مرجع انتظامی داشته و در اماکن برخورد۹مورد ۲۱ واحد صنفی پلمپ شده و ۲۳ مورد ابطال جواز کسب داشته ایم.

وی در بحث تابستان ومسافرین تاکید کرد رانندگان از عجله و شتاب پرهیز کنند و رعایت مقررات را انجام بدهند خصوصا در بحث موتور سوران که حتما از کلاله ایمنی استفاده کنند.

خرمی افزود:و جدیدا واژگونی خود رو  داریم و از رانندگان درخواست می شود در حالت خواب از رانندگی خودداری کنند و ۲۱ درصد افزایش سرقت موتور سیکلت داشته ایم و بیشترین سرقت موتور سکلیت در آپارتمانها و مجتمع مسکونی می باشد که حتما موتور را به جایگاه محکم زنجیر کنند و دوربین حتما در پارکینگها نصب شود.

در خاتمه گفت سامانه۱۹۷ آماده پیشنهاد و انتقاد بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی عملکرد نیروی انتظامی می باشد.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۰ ق.ظ

دیدگاه