اختتامیه سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ کانون مسجد جامع گلشن گرگان ۲۵ خرداد برگزار می شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنرپایگاه خبری البرز گلستان کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع گلشن شهرستان گرگانآئین اختتامیه سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ  را با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله نور مفیدی “نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان”، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی ” رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم”و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان دوشنبه( ۲۵ خرداد ماه) ساعت:۹:۰۰ صبح در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی  برگزار می نماید.   
احمد خطیری “دبیر مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ” با اعلام این خبر، گفت: سومین دوره مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ به همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان در دو بخش   عکس عاشورایی با موضوع ماه محرم و صفر و معماری ایرانی- اسلامی برگزار شده است.
وی با ذکر اینکه در مراسم اختتامیه رونمایی از کتاب آثار سه دوره این سوگواره را در برنامه خواهیم داشت اظهار کرد: به مناسبت برگزاری این مسابقه گرگان به عنوان پایتخت عکاسی محرم در کشور شناخته شده و در تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری این سوگواره به ثبت رسیده است.
دبیر مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ با بیان اینکه دکتر مهدی حجت، افشین شاهرودی، علیرضا کریمی صارمی، ابراهیم صافی و آرش حمیدی مسئولیت داوری سوگواره را برعهده داشتند اظهار داشت: از بین کلیه آثار دریافتی ۷۲ اثر بعنوان آثار برگزیده انتخاب و در نمایشگاه آثار که در روز اختتامیه مراسم افتتاح می شود به نمایش گذاشته خواهد شد.
گفتنی است سه هزار  و۵۲۲ اثر هنری  از سوی ۷۱۲ هنرمند عکاس از سراسر کشور به دبیرخانه سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ ارسال شدکه از این تعداد ۲۰۸ شرکت کننده زن و ۵۰۴ نفر مرد بوده اند وپنج استانی که بیشترین شرکت کننده را در سوگواره نگاه سرخ به خود اختصاص دادند به ترتیب تهران، گلستان، خراسان رضوی، فارس و اصفهان بودند.
 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲ ب.ظ

دیدگاه