وزیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان :آرامش و امنیت امروز جامعه ما مرهون خون پاک و مطهر شهدا است

ترویج سیره شهدا در جامعه وظیفه ای همگانی است

 

اسرافیل وزیری با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز جامعه ما مرهون خون پاک و مطهر شهدا است، اظهار کرد: خانواده شهداء مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم , و ترویج شهدا یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی است.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحدگلستان اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهید سنجه ونلی به خبرنگار ایثار گلستان گفت: بهترین هدیه به خانواده شهدا حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و حرکت در مسیر آرمانی شهدا نهایت آمال و آرزوی هر فرد مسلمان و متقی است.
وی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا ارزشی به اندازه شهادت دارد،خاطرنشان کرد: نسل جوان باید با فداکاری و پایمردی شهدا در روزهای سرنوشت ساز کشور بیشتر آشنا شوند.
ستوان دوم پاسدار «جواد سنجه ونلی» ۱۵ خرداد سال ۱۳۶۴ در شهرستان مینودشت به دنیا آمد.
این شهید والا مقام در تاریخ ۲۴ / ۵ / ۱۳۸۸ با همسرش خانم «نفیسه گرایلو» ازدواج کرد و ما حصل این ازدواج «سما» است که در تاریخ ۱۰ / ۱۰ / ۱۳۹۰ به دنیا آمد.
وی که از پاسداران گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جوادالائمه (علیهم السلام) استان گلستان بود و برای انجام ماموریت مستشاری و مقابله با گروه های تکفیری در سوریه حضور داشت، شامگاه چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ در ایام میلاد با سعادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) براثر انفجار مین در اطراف فرودگاه تیفور در استان حمص سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/

خبر حسین مصدق

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۴ ب.ظ

دیدگاه