خانه مطبوعات ورسانه های استان گلستان سرانجام ثبت شد

کدخبر:۴۹۲۱۸

نماینده هیات موسس نهاد صنفی مطبوعات گلستان

خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان ثبت شد

نهاد صنفی، «خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان» پس از سالها انتظار، ثبت قانونی شد و مجوز فعالیت دریافت کرد.
البرز گلستان/احمد خواجه نژاد نماینده هیات موسس این خانه، ضمن بیان خبر فوق افزود: پس از انتخاب اعضای هیئات موسس با همدلی و همکاری این افراد و حمایت و پیگیری های دکتر هادی حق شناس استاندار، دکتر احسان مکتبی معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره ثبت شرکت های استان، موانع موجود که باعث شده بود چند سال این استان از داشتن خانه مطبوعات ثبت شده قانونی محروم باشد، رفع و این نهاد به شماره ۱۱۴۹ در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ثبت قانونی شد و اجازه پیدا کرد تا نسبت به برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره و آغاز فعالیت رسمی و قانونی خود اقدام کند.
وی افزود خبر ثبت خانه مطبوعات به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام و منتظر تعیین وقت برگزاری انتخابات هیئات مدیره هستیم و در اولین فرصت قانونی که معاونت مطبوعاتی مشخص خواهد کرد مقدمات برگزاری انتخاب اعضای هیئات مدیره مطابق اساسنامه فراهم خواهد شد و آگهی این انتخابات پس از تعیین زمان برگزاری، از طریق رسانه ها به اطلاع خواهد رسید.
خواجه نژاد اضافه کرد. همه کسانی که در استان گلستان فعالیت رسانه ای دارند و برابر اساسنامه شرایط عضویت در خانه مطبوعات را دارا هستند اما تاکنون درخواست عضویت نداده اند، می توانند با مراجعه با سایت خانه مطبوعات درخواست عضویت خود را ثبت کنند./ انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۷ ب.ظ

دیدگاه