برگزاری مجمع عمومی وانتخابات هیأت مدیره تشکل جهان نما (گلستان)

کدخبر:۴۹۰۵۶

مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره تشکل جهان نما برگزار شد.

البرز گلستان /مجمع عمومی و انتخابات_هیأت_مدیره تشکل جهان نما روز سه شنبه پنجم اسفند سالجاری با حضور اعضای تشکل جهان نما و خاندوزی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان،ارتباط مجازی کنعانی_مدیر_کل و محمدی_رئیس_اداره_آموزش محیط_زیست_استان_گلستان و پاداش_دبیر_شبکه_سمن_های محیط زیستی و منابع طبیعی استان گلستان در محل کانون کوثر شهرستان کردکوی برگزار شد.
➖دکتر کنعانی مدیر کل محیط زیست گلستان طی سخنرانی در این جلسه، با ابراز خرسندی از شرکت در مجمع عمومی تشکل، گفت: تشکل_جهان_نما از ظرفیت ویژه ای برای محیط زیست گلستان برخوردار است و امیدواریم از این ظرفیت به نحو احسن در همکاری دوجانبه و مباحث فرهنگسازی بهره برداری شود.
وی افزود در تلاش هستیم تشکل ها را بسمت موضوعات تخصصی هدایت کنیم، مانند تشکل سبزگامان بسکی در بحث تالابها ظرفیت خوبی دارد، تشکل جهان نما نیز با توجه به اینکه منطقه_حفاظت_شده_جهان_نما را در نزدیکی دارد، بصورت تخصصی به مسائل زیست محیطی این منطقه ورود کند تا شاهد نتایج بسیار مطلوبی باشیم.
➖کنعانی از تشکل جهان نما خواست تا برنامه های پیشنهادی سال آینده جهت فرهنگسازی عمومی را به اداره کل استان منعکس کند تا در برنامه های تدوینی برای مناسبتهای محیط زیستی گنجانده شود.
➖سپس انتخابات با حضور رئیس مجمع و هیأت اجرایی، آقایان زاهد و طهماسبی و خانم ساوری برگزار شد که پس از شمارش آراء ۹نفر از بین ۱۶ نفر کاندید که بیشترین آراء حاضرین را کسب کردند بعنوان منتخب از سوی هیأت اجرایی معرفی شدند.
➖پس از آن اولین جلسه هیات مدیره جدید تشکل جهان نما مورخه نهم اسفندماه جهت تعیین مسئولیت ها تشکیل شد که تصمیمات زیر اتخاذ شد:

۱. حمیدرضا صابری ، رئیس_هیأت_مدیره، عضو اصلی
۲.محمد فرامرزی ،نائب رئیس هیأت مدیره ، عضو اصلی
۳.ایمان افساء ، خزانه دار ، عضو اصلی
۴.محسن صابری ، بازرس، عضو اصلی
۵.محمدمهدی رکنی ، روابط_عمومی، عضو اصلی
۶.سیف اله شهریاری ، کمیته آموزش، عضو اصلی
۷.پیمان مومنی ، کمیته کوهپیمایی و طبیعت گردی، عضو اصلی
۸.سیده زهرا عقیلی ، عضو اصلی
۹.سیدحبیب سیدالنگی، عضو اصلی
ضمنأ با رأی هیأت مدیره تشکل محمد مخدومی نیز به عنوان مدیرعامل تشکل جهان نما بمدت۲سال انتخاب شد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۷ ب.ظ

دیدگاه