قدمنان فرماندار کردکوی درافتتاح نوروزگاه روستایی خبرداد :نوروزگاه معرف شهرستان وموجب ماندگاری مسافرین/ اعزام نیرو وارسال ادوات راهسازی به شهرهای سیل زده بندرترکمن وگمیشان

به گزارش البرز گلستان نوروز گاه روستایی شهرستان کردکوی  با حضور قدمنان فرماندار شهرستان روحانی فر بخشدار منوچهری رئیس اداره میراث شهرستان خانم مقصود لو رئیس  اداره صمت و هزارجریبی رییس اداره مخابرات  ومسعودی رییس اداره ارشاد و دهیاران بخش مرکزی افتتاح شد

در ابتدا روحانی فر بخشدار مرکزی ضمن عرض تبریک سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: دهیاران در این مدت واقعا زحمت کشیدن خصوصا در مدیریت ستاد روستایی در سیل جاری و نوروز گاه روستایی

وی گفت : میراث کردکوی در این زمینه هم مشاوره و هم مدیریت خوبی داشته است  و آن شالله مسافرین نوروزی با رضایتمندی اینجا را ترک کنند.

وی گفت نیروهای در اینجا پای کار هستند و در ۸ایتم از قبیل عکاس خانه و فروش محصولات روستایی و حصیر بافی و جاجیم بافیو آواز محلی و سازه سنتی و قدیمی در این محل احداث شده است و دو غرفه به خانواده آسیب دیده اجتماعی واگذار شده است.

روحانی فر  گفت: دهیاران بخش مرکزی بستر جنگل را برای ۱۳بدر مردم آماده کردند تا به مناسبت روز طبیعت مردم اژ آن تفرجگاه بهره مند شوند.

در ادامه قدمنان فرماندار کردکوی گفت :از زحمات شوراهای روستایی و بخشداری و میراث فرهنگی  تشکر می کنم  وبا توجه به اینکه مشکلات سیل و برف در روستاهای کوهستانی مشکلاتی بوجود آمده .

وی گفت :رهبر انقلاب  امسال رونق تولید را بیان کرد که ادامه شعار اقتصاد مقاومتی می باشد .

قدمنان گفت :ما در شهرستان مدیریت کرده و در توزیع اجناس غذایی کمبودی نداشته ایم و اگر مشکلی  اعلام شده بخاطر جو روانی می باشد.

وی گفت: این نوروز گاه معرف شهرستان می باشد که موجب ماندگاری  مسافرین می شود .

فرماندار کردکوی گفت: باید کاری کنیم به مسافرین در این اماکن به آنان خوش بگذرد تا مبلغ ما شوند و سال دیگر موجب رغبت سایر مسافرین شود.

وی گفت :در زمینه سیلاب اخیر در شهرستان در روستاهای کوهستانی مشکلاتی بوجود آمده ودر حال رفع شدن است و فقط یک نفر جانباز در یکی از روستاها درگیر می باشد که به نوعی در حال کمک رسانی به آنجا می باشیم  و  به شهرهای بندر ترکمن و گمیشان کمک های از شهرستان انجام شده و در این زمینه اعزام  نیرو داشته و ادارات راهسازی نیز به انجا ارسال شده است .

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹ ق.ظ

دیدگاه