مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان : ایتام با حمایت های معنوی جامعه می توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند و آینده کشور را تضمین کنند

کدخبر:۴۸۸۴۹

به گزارش البرز گلستان به نقل  ازر خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد»  عصر امروز (چهارشنبه ۶ اسفند) در  آیین تجلیل از ایتام و مراسم جشن میلادت با سعادت حضرت علی(علیه السلام) در امامزاده عبدالله(علیه السلام) گرگان اظهار کرد: پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) و امیرالمومنین علی (علیه السلام) پدران معنوی جامعه ما به شمار می روند و باید آنها را محترم بشماریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان متذکر شد: براساس روایات علمایی که به ما علم می آموزند و کسانی که ازدواج می کنند پدر همسرانشان نیز حکم پدر را برای ما دارند.

حجت الاسلام سلیمانی فرد متذکر شد: پیامبر مکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) قبل از تولد پدر خود را از دست داد و همچنین مادر بزرگوار خود را نیز در سنین کودکی از دست داد و در سختی رشد کردند.

وی گفت: پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) با سختی دوران کودک را سپری کردند و این مسئله باعث شد در سختی آب دیده شود و به گوهر ارزشمند تبدیل شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان به ایتام و محسنین استان گلستان اشاره کرد و گفت: گرچه این ایتام در زندگی از نعمت پدر برخوردار نیستند ولی با حمایت های معنوی جامعه می توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند و آینده کشور را تضمین کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۹ ب.ظ

دیدگاه