سرهنگ خرمی فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از کشف از ۱۳۴ کیلو مواد مخدر در ۸ماهه سال جاری خبر داد

البرز گلستان/ نشست  توجیهی و خبری سرهنگ علی اکبر خرمی فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی امروز۱۳ اذز  با اصحاب رسانه شهرستان دردفترستاد برگزار گردید. در این نشست خرمی ضمن تشکر از اصحاب رسانه بخاطر پوشش خبری انتظامی شهرستان اظهار کرد:پلیس برحسب وظیفه برای برگزاری مناسبتها با تمام توان در تسهیل ترافیکی و انتظامی انجام وظیفه می کند.

وی افزود:از ابتدا ی سال تاکنون عملکرد خوبی با تعامل با مردم  داشتیم واز اطلاع رسانی و پیشگیری از جرائم از شما تشکر می کنم .

خرمی در بحث عملکردی گفت: در بحث پیشگیری از سرقت اقدامات خوبی با همکاری مردم انجام شده است و منجر شده در ۸ماهه با ۶درصد کاهش مواجه بودیم . در مجوع ۲۸ درصد در سرقتهای مهم کاهش داشتیم.و ۸۳ درصد از سرقتها منجر به کشف شده است و در برخورد با سارقین ۱۱درصد افزایش کشف داشتیم.

فرمانده انتظامی کردکوی از ۵اولویت سرقت اماکن خصوصی ۲۵ درصد منزل ۱۵ موتور ۱۴ محتویات داخل خودرو۹درصد و ۷۵ درصد سرقتها در داخل شهر انجام شده است. خبرداداه است.

وی در بحث تصادف گفت:در بحث تصادفات دردرون شهری۴درصد کاهش انواع تصادفات داریم و ۶۲ درصدتصادفات در جاده داشتیم و فوتی ۲۹ درصد افزایش داشتیه ایم و ۴۸ درصد تصادف در درون شهر اتفاق می افتد.

خرمی در بحث مواد مخدرگفت:۱۳۴کیلو انواع مواد مخدر کشفیات داشته ایم و ۴۵۲ نفر جوع آوری معتادین داشته ای

۲۰۱۷۱۲۰۴_۱۳۲۸۲۹

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۳ ق.ظ

دیدگاه