معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان: تا ۲۸ اسفند۹۴ هیچ پروژه ای عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی نیمه تمام نداریم

به گزارش گروه بهداشت و خیرن سلامت پایگاه خبری البرز گلستان دکتر علی عموزاد مهدیرجی مشاور عالی و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان امروز در دیدار با اصحاب رسانه استان حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران در زمینه های مختلف پاسخ گفت

وی در ابتدا  اعلام نمود در سال۹۳ لازم است در اجرای شایسته طرح تحول سلامت دانشگاه پزشکی با رتبه دوم در سطح کشور خودش را نشان بدهد.

وی همچنین بیان نمود: در سال۹۴در حوزه سلامت شاهد پویائی پروژه های مختلف خواهیم بود.

دکتر عموزاد در باره خدمات مجمع خیرین سلامت بیان داشت : فعالان اجتماعی و مجمع خیرین سلامت با تشویق و ترغیب خیرین اقدامات شایسته ای داشته اند که انتظار میرود این استمرار مشارکت و کمک ادامه یابد .

وی افزود : انشالله تا ۲۸ اسفند۹۴ هیچ پروژه ای عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی نداریم که نیمه تمام باشد.

همچنین ادامه داد: در سال۹۴ با توجه به شناسنامه و نقشه راه سلامت خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه  به نحو شایسته تر به سال گذشته انجام می شود.و ملاک تصمیم گیریها در تدوین برنامه ها وبودجه برنامه ریزی براساس نیازهای واقعی مردم در حوزه سلامت می باشد.

وی اظهار نمود: ما دیگر در استان دغدغه داروئی بیماران سرطانی را نداریم و داروخانه بیمارستان ۵آذر بیش از۲/۵میلیارد تومان داروی تخصصی بیماران سرطانی وجود دارد.

در سال ۹۳ در عرض ۱۰ماه مبلغ ۸۳ میلیارد تومان اعتبار تخصصی بابت بهسازی و نوسازی و تجهیز بیمارستان اعتبار یافته .

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی  در باره برنامه های عمرانی دانشگاه اعلام نمود: در سال ۹۳ کل زیر بنا پروژه های عمرانی ۴۵هزار متر مربع با اعتبار ۵۰ملیارد تومان بوده است .و تکمیل ۱۱۶باب خانه های بهداشت روستایی در سال۹۳ باعث گردید استان گلستان در این زمنه جزء سه استان برتر کشور باشداز دیگر برنامه های عمرانی داشگاه می باشد.

وی در باره بودجه پروزه های عمرانی گلستان در سال ۹۴ بیان داشت : کل زیر بنای پروژه های عمرانی در سال۹۴در حوزه سلامت ۷۰هزار متر مربع و اعتبار هزینه ای آن ۱۴۰میلیارد تومان می باشد وردیف کمکی از وزارت بهداشت در سال ۱۳۹۲، ۳۱ میلیارد تومان بود که ۸۱ درصد رشد پیدا کرده و در سال ۱۳۹۳ به ۵۸ میلیارد تومان رسیده است.

وی همچنین بزرگترین دغدغه استان را اعزام بیماران سوختگی نام برد که با احداث ۲۰تخت سوختگی با مساحت ۵هزار متر مربع با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان که در هفته دولت این بیمارستان  در گرگان به بهره برداری می رسداین مشکل نیز حل می گردد..

دکتر عمو زاد در باره تخصیص تخت شیمی در مانی در گلستان اظهار داشت: مابرای  بیماران شیمی در مانی ۲۴ تخت مجوز گرفتیم که ۱۸ تخت آن مربوط به گرگان و غرب گلستان و ۶تخت آن نیز در شهرستان گنبد و شرق استان

به بهره برداری می رسد.

وی درخاتمه بیان داشت : سه مرکز بهداشت درمانی با مشارکت بنیاد برکت به مساحت ۱۴۰۰متر با اعتبار ۱/۵میلیارد تومان در آذر ماه به بهره برداری می رسد و وهمچنین آزمایشگاه سل نیز در شهرستان کلاله به بهره برداری می رسد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۱ ب.ظ

دیدگاه