یزدانی فعال رسانه ای به نمایندگی ازخبرنگاران غرب گلستان در نشست خبری ویدئو کنفرانس استانی به مناسبت روزخبرنگار:مسئولین باید در روزهای دشوار در کنار خبرنگاران باشند.

سخنان خبرنگار البرز گلستان احمد یزدانی در نشست خبری ویدیو کنفرانس به مناسبت روز خبرنگار..
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وشهید صارمی و تبریک‌روز خبر نگار.
در این گفتگو احمد یزدانی خبرنگار البرز گلستان به نمایندگی از خبرنگاران غرب گلستان مستقل درفرمانداری شهرستان کردکوی.
ضمن تشکر از استاندار محترم و بقیه مسولئین که این فرصت و این بستر را فراهم کردن تا خبرنگاران بتوانند مطالب و درد های خود را بیان کنند .خطاب به استاندار محترم بیان داشت که ما که در غرب استان هستیم خیلی مظلوم واقع شدیم پس نباید و نگاه به شرق استان باشد چرا که چه شرق و چه غرب همه
استان گلستان است پس باید به همه استان نگاه یکسان باشد و به این قشر که زبان گویای مردم و مسولئین هستند نگاهی داشته باشد چرا که نه از حقوق و نه از مزایای برخوردار هستن و‌همیشه در همه جا هم از جان خودشان مایه می گذارند..در بحث بیمه و مسکن که واقعا حقشان میباشند بی بهره مانده‌اند. در ادامه از زحمات مسولئین دل سوز کردکوی به ویژه فرماندار  شهرستان کردکوی قدمنان تشکر کردند چرا که برای ایشان که بعنوان فرماندار شهرستان کردکوی میباشد ساعت کاری مهم نیست در هر کجا و هر زمان چه تلقنی و جه حضوری پاسخگوی مردم میباشد. در پایان نیز ضمن تشکر از استاندار بیان داشت که  استاندار ما نباید درد های خبرنگاران را بیان کنیم چرا که شما کاملا در جریان همه چی هستی پس خودت میدانی که چکاری باید انجام شود..

*دستگاه های اجرایی خبرنگاران را کارگران خود تصور نکنند

«احمد یزدانی» یکی دیگر از خبرنگاران شهرستانی نیز با تأکید به این مسئله که باید بیشتر به خبرنگاران شهرستان ها اهتمام شود، افزود: خبرنگاران مطالبه گر دغدغه های مردم هستند و گاهی در دستگاه های اچرایی تصور می شود که خبرنگار کارگران آن دستگاه هستند.

وی افزود: خبرنگاران نباید تنها برای روزهای دشوار مسئولان باشند ومسئولین باید در روزهای دشوار چهم در کنار خبرنگاران باشند.

این فعال رسانه ای استان گلستان خواستار رسیدگی به موضوع مسکن خبرنگاران شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۵ ب.ظ

دیدگاه